Temos Archyvai: Paslaugų reklama

Ar skaitmeniniame amžiuje vis dar aktuali lankstinukų gamyba?

skrajutės

Lankstinukai – tai ant nedidelio popieriaus formato atspausdinti informaciniai arba reklaminiai lapeliai su tam tikros įmonės ar organizacijos prekių ar paslaugų pristatymu. Iki šiol dažniausiai lankstinukai buvo platinami įmetant juos į pašto dėžutes, dalinant juos gatvėse paduodant juos tiesiai žmonėms į rankas ar siunčiant registruotu paštu įdedant juos kartu su užsakomaisiais periodiniais leidiniais. Vis dėl to, keliame klausimą, ar populiarėjant skaitmeninėms informacijos perdavimo priemonėms šiais laikais vis dar aktuali lankstinukų gamyba?

Dažnai esame linkę pamiršti istoriją ir aklai nerti į naujausias technologijas, kurios vilioja savo paprastu naudojimu, bet to, dažnai nereikalauja daug pastangų ir žinių. Vis dėl to, reklamos ekspertų teigimu, neverta taip greitai užmiršti analoginių reklamos priemonių. Reklaminės skrajutės yra viena seniausių informacijos perdavimo priemonių, atsiradusių bene iš kart po to, kai buvo išrastas spausdinimo aparatas. Galima daryti prielaidą, jog tai, kad skrajučių gamyba viena ar kita forma išliko iki šių dienų, parodo šios informacijos perdavimo priemonės efektyvumą ir potencialą net ir skaitmenizacijos laikais pasiekti tikslinę auditoriją ir efektyviai ištransliuoti jai reikiamą žinutę.

Kas lemia šį analoginių informacijos perdavimo priemonių efektyvumą? Priežastis paprasta. Didžiajai daugumai reklamos siuntėjų perkėlus savo komunikaciją į skaitmeninius kanalus šie tapo „užteršti“. Smarkiai padidėjus gaunamos informacijos kiekiui žmogus įgavo informacinį imunitetą – tik iš konteksto labai išsiskiriančios ar tuo metu žmogui aktualios žinutės yra išgirstamos ir nuskaitomos. Tuo tarpu didžioji dauguma kitų žinučių yra suprantamos kaip informacinis „triukšmas“, todėl yra ignoruojamos.

Visai kitaip yra su skrajučių gamyba. Kadangi pastaruoju metu gauname jų vis mažiau ir mažiau, kiekvienas lankstinukas pasiekęs mūsų rankas gauna ypatingą mūsų dėmesį. Kitaip nei skaitmeniniuose kanaluose mus pasiekusi reklama, rankoje laikomas popieriaus lapas gautas tinkamu laiku gali gauti absoliutų gavėjo dėmesį: žinutė gali būti ne tik išgirsta ar perskaityta, bet ir suprasta, esant poreikiui į ją gali būti įsigilinta dar labiau, pavyzdžiui paskambinus nurodytu telefonu ar susiradus daugiau informacijos internete. Be to, tyrimai rodo, kad ant kokybiško popieriaus atspausdinta skrajutė dar ir sužadina malonius jausmas, o tai padidina tikimybę, kad ant tokio lankstinuko atspausdinta žinutė bus įvertinta teigiamai. Dėl šios priežasties galima teigti, jog lankstinukų gamyba šiais laikais yra viena efektyviausių informacijos perdavimo priemonių.

Marketingas socialiniuose tinkluose

reklama

Socialinių tinklų platformos yra prieinamos kiekvienam ir toliau didėja lankytojų kiekiu bei turiniu, kurį gali pasiūlyti. Įmonės, žinodamos tai, stengiasi išnaudoti šias galimybes ir padidinti savo žinomumą, pagerinti komunikaciją tarp įmonės ir potencialių klientų, tokiais būdais bandant padidinti savo pelną. Deja, dauguma kompanijų, kurios nusprendžia prisijungti prie šių platformų, yra visiškai nepasiruošusios, dažnai lieka išvaistę laiką ir pinigus. Tad ką reikėtų žinoti prieš pradedant dirbti su socialiniais tinklais?

Visi sako, kad reklama socialiniuose tinkluose yra nemokama. Teoriškai taip, praktiškai – ne visai. Kiekvienas asmuo gali sukurti socialinių tinklų paskyrą tiek sau, tiek net savo augintiniui, ir tai padaryti nieko nekainuoja. Sukurti įmonės socialinių tinklų paskyrą irgi nieko nekainuoja, bet pati paskyra be jokio turinio yra bevertė ir jokių teigiamų rezultatų neparodys. Kelti turinį socialiniuose tinkluose irgi nieko nekainuoja, bet sukurti turinį, kuris sudomintų vartotojus, užima laiko, o laikas taip pat yra pinigai. Jeigu norite geresnių rezultatų, reikia pagalvoti ir apie tikslinę auditoriją: kokiuose socialiniuose tinkluose jie lankosi ir kokiu metu galima patraukti jų dėmesį. Tai žinant, galima naudotis „Boostinimo“ funkcijomis, kurių pagalba jūsų apibrėžtai tikslinei auditorijai jūsų įrašai bus iškeliami į viršų, garantuojant, kad turinys nepasimes tarp tūkstančių kitų įrašų ir bus pastebėtas. Tačiau ši funkcija taip pat kainuoja ir jau ne vien laiką, bet ir pinigus.

Kad panaudoti resursai turėtų didesnę vertę, pirmiausiai reikėtų nuspręsti, ką tiksliai norima pasiekti dirbant su socialiniais tinklais. Didesnis žinomumas, pelno augimas ar geresnė komunikacija yra neblogi pavyzdžiai, bet labai abstraktūs. Kiekviena marketingo agentūra rekomenduos visų pirma išskaidyti savo tikslus į smulkesnes ir lengviau išmatuojamas užduotis. Turėdami tvirtą planą, galėsite judėti reikiama linkme ir nuspręsti, kurie socialiniai tinklai jums padės pasiekti norimus rezultatus greičiausiai.

Facebook‘as yra milžiniška socialinių tinklų platforma, kuria naudojasi didžiausias žmonių kiekis visame pasaulyje, turinti platų reklamos priemonių pasirinkimą, todėl tai yra vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasirinkimų. Jeigu jūsų tikslinė auditorija yra kitos kompanijos, galima dirbti su LinkedIn platforma, kurioje sukuriama aplinka yra profesionali, skirta B2B tikslinėms grupėms ar darbo ieškantiems specialistams. Taip pat, jeigu jūsų įmonės tikslinė vartotojų grupė daugiausia susidaro iš moterų, Pinterest gali būti puikus pasirinkimas, nes didžioji dauguma Pinterest lankytojų yra moterys. Kiekviena platforma turi milžinišką lankytojų grupę ir į kiekvieną iš jų lankytojai eina su skirtingomis intecijomis, tad auditorijos irgi skiriasi.

Socialiniai tinklai – tai tik dar viena platforma, kurioje, kaip ir televizijoje, radijuje ar spaudoje, galima siųsti prekinio ženklo žinutę. Nors pradėti dirbti su socialiniais tinklais atrodo lengviau ir pigiau, kad pasiektumėte gerų rezultatų, reikia ekspertizės bei finansinių investicijų. Lengvai išmatuojamų ir realistinių rezultatų nusistatymas bei priemonių plano parengimas gali viską palengvinti. Aiškiai apsibrėžus, kokios marketingo paslaugos yra reikalingos bei gerai žinant savo tikslinę auditoriją, tampa lengviau efektyviai pasirinkti socialinius tinklus ir juos tinkamai išnaudoti.

 

Reklama ekranuose – efektyvus pardavimų skatimo būdas

reklama ekranuose

Žmonės, išgirdę žodį „reklama“, dažnai nesąmoningai pradeda reikšti nepasitenkinimą tomis „nesąmonėmis“, kurios tik ir trukdo žiūrėti mėgstamą serialą ar užima didžiąją dalį spaudos leidinio puslapių. Tačiau paklausti, kodėl, išėjus iš prekybos centro, jų pirkinių krepšelyje atsidūrė vienas ar kitas produktas, sutrinka: reklama, sukurta gabaus specialisto, yra tokia įtaigi, jog suformuoja natūralų poreikį pirkti. Mūsų gyvenime, kur bepažvelgsi, pilna reklamos. Reklama ekranuose – viena jos rūšių.

Didesniame prekybos centre yra apstu vietų, kuriose galima įsigyti tam tikras prekes ir paslaugas bei papramogauti. Platus ne tik paslaugų asortimentas, bet ir prekybos centruose besilankantis kontingentas – mamytės su mažyliais, verslininkai, porelės, pensininkai. Vieni ateina turėdami konkrečius poreikius, kiti tik apžiūrėti vieną ar kitą daiktą, o gal tiesiog praleisti laiką. Verslininkai žmogų, užsukusį į prekybos centrą, net nežada išleisti tuščiomis: idealu, jei pastarasis įsigytų ne tik tai, ką suplanavo, bet dar daugiau, o gal ir net taptų lojaliu, nuolatinį pelną nešančiu klientu. Įgyvendinti šį tikslą padeda ne tik gausybė produktų lentynose, bet ir prekybos centruose rodoma reklama ekranuose. Prisiminkite, galbūt ir jūs, pamatę reklamuojamą naują prekinį ženklą ar akciją mėgstamam produktui, netikėtai pakeitėte įprastą apsipirkinėjimo maršrutą ir pasukote ten, kur galima rasti siūlomą daiktą?

Reklama prekybos centruose esančiuose ekranuose yra ne tik orientuota į įvairias visuomenės grupes bei patenka į daugelio pirkėjų akiratį, tai – reklamos forma, kurią paprastais žodžiais galima įvardinti kaip neįkyria klientui. Pastaroji tarsi įsilieja į foną ir yra neatskiriama prekybos centro atmosferos dalis. Savaime suprantama, jei skubi ir galvotrūkščiais šluoji prekes nuo lentynos, nesidairysi aplinkui, tačiau tada, kai, pavyzdžiui, lauki, kol žmona atidžiai perskaitys visų plaukų šampūnų sudėtį ir į krepšelį įsidės tą vienintelį, spalvinga reklama gali tapti puikiu laiko praleidimo būda. Itin efektyvus variantas – reklamos transliavimas prie kasų. Eilės kasose priverčia stabtelėti net ir labiausiai skubančius, tad dažno akys nukrypsta būtent į ekrane rodomą reklamą. Nebūtina, jog tai, ką išvydo klientas, būtų įsigyta čia ir dabar, tačiau tikėtina, jog kitą kartą, pamatęs reklamuotą produktą, iš galimų alternatyvų pasirinks būtent jį. Efektyvi reklama suveikia kaip savotiškas patvirtinimas, jog tai – geras ir patikimas produktas.

Ką daryti, kad įmonė būtų žinoma?

katalogasĮmonių katalogas yra viena iš priemonių, padedančių verslui būti žinomesniam. Vien todėl, kad tai internetas, o internetu dabar naudojasi ir jaunas, ir senas.

Skelbimų portalai

Ne tik įmonėms skirti katalogai, bet ir skelbimų portalai yra vertingi. Juose galima skelbti apie prekes ir paslaugas ir taip pritraukti nemažą auditoriją.

Kaip ir kataloge, taip ir skelbimų portale yra kategorijos, dėl kurių skelbimų publikavimas ir paieška pelno riebų tašką. Kodėl? Todėl, kad kategorijos yra itin glaudžiai susijusios su patogumu. O kuo patogesnė paieška, tuo geriau visiems – tiek verslui, tiek vartotojams. Vėl aktualu paklausti KODĖL ir atsakyti, kad šitaip verslas greičiau randa klientą, o klientas – prekę ar paslaugą.

Socialiniai tinklai

Kažin ar kas abejoja socialinių tinklų svarba bei įtaka. Netgi galima daryti prielaidą, kad įvairios socialinių tinklų grupės atsiriekia dalį auditorijos iš skelbimų portalų. Štai forumo žanras jau senokai nėra toks populiarus, koks buvo anksčiau. Diskusijos persikelia į socialinius tinklus. Įmonėms šie tinklai taip pat atrodo įdomūs, o kai suvokiama, kad ir pelningi, tai sunku nepasinaudoti proga.

Įmonių katalogas – funkcija ar grožis?

Pasaulis taip sutvertas, kad gana dažnai pastebima skirtis tarp funkcijos ir grožio. Kita vertus, tendencijos kinta. Ir štai įmonių katalogas gali būti tuo pavyzdžiu, reiškiančiu, kad funkcija ir grožis – puikus ir realybėje pasitaikantis derinys. Tiesa, grožį čia reikėtų suprasti perkeltine prasme. Nors galima ir tiesiogine – galima vertinti įmonių katalogo dizainą. Vis dėlto čia svarbiausia patogumas, o ne „išlaižytos“ linijos.

Kaip jau suvokėte skaitydami straipsnį, norint didinti įmonės žinomumą į pagalbą verta pasitelkti katalogą. Ir ne bet kokį, o įmonių. Taip verslas gali kelti sparnus, atsigauti ir bristi į naujus vandenis. Net ir tie žmonės, kurie lyg ir skeptiškai vertino interneto teikiamas galimybes, po truputį gręžiasi virtualios erdvės link ir džiaugiasi, kad verslas čia pasiekia vartotoją, o vartotojas – verslą.

Taigi, į klausimą, ką daryti, kad įmonė būtų žinoma, atsakėme bent trejopai: pasiskelbti skelbimų portale, komunikuoti socialiniuose tinkluose ir nepamiršti, kad įmonių kataloge figūruojantys įstaigos rekvizitai duoda naudos.

 

 

 

 

Geriausi paskolų reklamavimo būdai (I dalis)

paskolų reklamaJokia paskola niekada nebūtų buvusi suteikta, jeigu žmogus nebūtų žinojęs apie galimybę pasiskolinti. Paskolų rinka yra nemaža, todėl reikia joje konkuruoti, kad gautum besiskolinančiųjų žmonių dėmesį ir sandorius. Konkuruojama sudarant palankesnes sąlygas skolintis bei reklamuojant įvairiais reklamos būdais. Kaip dažniausiai reklamuojama paskola, kokiais būdais?

Google Ads sistema

Google Ads reklamos veikia visame internete. Šios reklamos yra sugeneruojamos ir atrenkamos bei parodomos žmonėms pagal tai, kuo jie domisi. Tam tikri dalykai leidžia nustatyti net ir žmogaus materialinę padėtį. Pavyzdžiui, žmonės, kurie dažnai internete ieško ir apžiūrinėja prekes ar paslaugas, kurios būtų tikrai pigios, tikėtina, gali kada nors pritrūkti pinigų ir norėti paskolos. Arba jeigu kas nors ieško apskritai informacijos apie paskolas, tai taip pat leidžia numatyti jo poreikius. Tad besilankant įvairiuose portaluose toks žmogus dažnai mato reklamas, siūlančias pasiskolinti. Kitas žmogus toje vietoje galbūt matytų kitas reklamas, siūlančias visai kitus dalykus. Pavyzdžiui, siūlančias pirkti vestuvinę atributiką, jeigu kompiuterio vartotojas prieš tai ieškojo kažko apie vestuves.

Tai labai efektyvu, nes žmonės nuolat savo laiką leidžia internete, o ne visi ir turi reklamas blokuojantį įskiepą. Daug kas reklamas mato ir į jas reaguoja, ypatingai mažiau kompiuterinio raštingumo turintys žmonės. Taigi, Google Ads visada atsiperka žmonėms. Tačiau taip pat vartojimo paskola gali būti imama ir sužinojus apie ją kitokiais būdais, o skolintojam panaudojus kitą reklamavimo būdą.

Reklamos tikslinę auditoriją renkančiuose saituose

Dar vienas reklamos internete būdas – tai nuolatinio reklaminio banerio naudojimas tam tikroje vietoje. Galima tikėtis, kad į tam tikras svetaines ateina žmonės, pavyzdžiui, turintys mažesnes ar vidutines pajamas ir dėl to, labiau tikėtina, norintys pasiskolinti. Gal tai bus koks nors puslapis, kuriame rodomos įvairios akcijos. Gal tai bus darbo paieškos ir skelbimų puslapiai. Žinoma, jokia greita paskola nėra suteikiama bedarbiams, bet gal ten lankosi ir darbą jau turintys, tik ieškantys naujo, žmonės. Taigi, tokiose interneto svetainėse, kur tikimasi tikslinės auditorijos lankytojo srauto, taip pat nuolat gali būti reklamuojama viskas. Tai pastovūs reklamos skydeliai.

Viešoji komunikacija žiniasklaidoje

Papastai paskolų teikėjų įmonės bendradarbiauja su įvairiomis komunikacijos, skaitmeninės rinkodaros agentūromis. Šios padeda sukurti įvaizdį, reklamuoti paslaugas, atsirasti žiniasklaidoje teigiamų naujienų apsuptyje, komunikuoti įvairias naujoves įmonėje ir pan. Ar tai būtų įprastas paskolų teikėjas, ar paskola iš žmonių žmonėms platformą įsteigusi įmonė. Viešieji ryšiai daug ką taip pat nulemia ir padeda reklamuoti.

Reklamos per radiją

Kitas reklamos būdas, kuris mus užklumpa netikėtai ir nuo kurio sunku pabėgti – tai garsinė reklama. Dažniausiai ji būna paleidžiama per įvairias radijo stotis. Tai reiškia, kad tokios reklamos per radiją gali būti tada, kai mes savarankiškai klausomės savo radijo stotį ir išgirstame apie tai, kaip veikia paskolų skaičiuoklė. Jeigu apskritai nemėgstame reklamos, galime nutildyti. Tačiau labai dažnai radija groja viešajame transporte, viešose vietose, parduotuvėse, degalinėse ir kitose erdvėse, kur mes neturime teisės reguliuoti jos. Taigi, visas garsas mums patenka į ausis ir yra labai sunku arba neįmanoma to garso apskritai išvengti. Tad nereikia stebėtis, kad paskui galvoje mums skamba naujausi kreditų teikėjų džinglai.

Kitoje dalyje apžvelgsime kitus paskolų reklamavimo būdus: tai reklamos televizoriaus tinklelyje, taip pat viešose erdvėse, bei reklamos, apie kurias net nepagalvojote – dirbant su telemarketingu.

Greitas kreditas – puikus pasirinkimas jauno verslo reklamai

greitas kreditasJaunas verslas susiduria su galybe problemų, viena jų – nuolatinis finansų stygius, atrodo, kad reikia padaryti tiek daug, o pinigų kaip nėra taip nėra. Vieni jaunieji verslininkai, tikėjęsis iš karto gauti apčiuopiamą pelną, nuleidžia rankas, kiti ieško kitų būdų kaip užkurti naujai įsteigto verslo motoriuką. Reklama neabejotinai yra vienas efektyviausių būdų, leidžiančių tapti matomais potencialiems klientams, o jei yra klientų, tai yra ir pelno. Kita vertus, reklama nėra labai pigus malonumas, tačiau greitas kreditas gali padėti sukurti nedidelę, tačiau efektingą verslo reklamą.

Tiesa, jei jūsų galvoje jau sukasi milžiniškos reklamos kampanijos planai, vertėtų jų atsisakyti, nes greitas kreditas nesuteikia itin didelės paskolos, čia jau bankų specializacija. Kita vertus, net ir už 3 tūkstančius litų galima sukurti efektyvią reklamą, kuri padidintų jūsų pardavimus. Svarbiausia žinoti, kokia jūsų tikslinė auditorija ir kokiais kanalais galite juos geriausiai pasiekti. Už palyginti nedidelę sumą galite užsisakyti šiuo metu itin efektyvią Google paieškos sistemos reklamą („Google AdWords‎“), juk internetu naudojasi praktiškai visi! Poros tūkstančių pakaktų ir lauko ar radijo reklamai. Tiesa, jei norėsite patekti į televiziją ar spaudą, su tokia suma tikrai neišsiversite, nebent sukelsite pikantišką skandalą Marijos žemėje, kuriam nepajėgs atsispirti žiniasklaida.

Skaitykite toliau

Ar įmanoma greitai ir kokybiškai išmokti vairuoti?

vairavimo mokyklaŠiuolaikiniai žmonės neretai taupo laiką. Jeigu norite visur važiuoti patogiai ir greitai, tuomet jums tikrai prireiks automobilio. O kad galėtumėte patys jį vairuoti, jums taip pat reikės vairuotojo teisių. Taigi, pagalvokite, ar neverta pradėti laikyti vairavimo kursų? Juos jums gali pasiūlyti profesionali vairavimo mokykla Vilniuje.

Maloni aplinka ir modernūs mokymosi būdai

Norint greitai ir sėkmingai išmokti vairuoti, tikrai svarbu būti malonioje aplinkoje, kadangi apėmus stresui mokytis darosi vis sunkiau. Vairavimo mokykla Vilniuje turi malonius darbuotojus, kurie visuomet jums padės iškilusiais klausimais dėl vairavimo, taip pat suteiks ir nemokamų konsultacijų. Čia yra ir kompiuterinė klasė, kuri jums visuomet bus prieinama, kol būsite vairavimo mokyklos Vilniuje mokinys – galėsite ateiti ir spręsti skirtingus testų variantus bei taip puikiai pasiruošti Regitros teoriniam egzaminui.

Skaitykite toliau

Kaip parašyti gerą diplominį darbą

diplominisDiplominis darbas – esminis studento žinių bei gebėjimo analitiškai mąstyti įrodymas. Norint jį parašyti kokybiškai, neužtenka būti geru savo srities specialistu. Labai svarbu aiškiai dėstyti mintis bei pasirinkti tinkamą literatūrą mintims pagrįsti.

Nuo ko pradėti?

Kai jau žinosite, kokią temą norite nagrinėti, būtinai aiškiai apsibrėžkite darbo objektą. Tinkamas jo suformulavimas bei probleminių klausimų iškėlimas leis Jums išlaikyti analizės nuoseklumą. Toliau nusistatykite sau tikslą bei uždavinius jam pasiekti. Būtent jie ir nurodys, kokia turėtų būti rašto darbo struktūra. Kitas žingsnis – literatūros paieška. Apgalvokite, kokių informacijos šaltinių Jums reikės Jūsų išsikeltos hipotezės įrodymui arba atmetimui. Ieškokite tiek kitų mokslininkų, rašiusių Jūsų nagrinėjama tema darbų, tiek pirminių šaltinių – neanalizuotų tyrimo duomenų, statistikos, ar kompetetingų asmenų viešųjų kalbų. Turėdami literatūros bazę nepulkite jos visos iškart skaityti. Derinkite rašymą su skaitymu: į rašymo metu iškilusius klausimus atsakymų ieškokite turimoje literatūroje.

Skaitykite toliau

Itin populiarėjantis draudimas internetu

draudimas internetuDraudimas internetu šiame modernistiniame pasaulyje vis labiau populiarėja. Įvairių jo rūšių gausu ne tik internetinių reklamų skiltyse, bet ir kasdieninėje aplinkoje, su kuria neišvengiamai susiduriame kiekvieną dieną. Televizijos reklamos, miestuose stovintys stendai, radijo reklamuotojų pranešimai bei visi kiti šaltiniai skelbia, kad draudimas yra gerai, o juo naudotis itin paprasta ir nesudėtinga. Ar tai tiesa? O gal tai tik dar vienas reklaminis triukas?

Kiekvieną dieną stengiamės žengti koja kojon su technologijomis, pažanga, kuri padeda mums tobulėti ir palengvinti savo ar net kitų žmonių kasdienybę. Jei prieš kelis dešimtmečius vyravusi tvarka egzistuotų ir šių dienų pasaulyje, gyventi būtų sunku ir nepatogu. Džiugu, kad nūdienų problemos mūsų pečių neslegia – šiandien daugelį veiksmų galime atlikti ir patys. Nereikia niekur vykti ar toli keliauti, internetu patogu atlikti bet ką. Būtent todėl draudimo paslauga internetu yra tokia populiari. Ja gali pasinaudoti beveik kiekvienas, tad kodėl nepabandžius?

Ankščiau draudimo procesas užtrukdavo, o eilės prie aptarnaujančio personalo slėgdavo ne vieno kliento laukimo procesą. Dabar visa tai jau nebeaktualu, kadangi eiti niekur nereikia. Jei turi kompiuterį ir internetą, gali šią paslaugą suteikti pats sau. Kompiuterizuota aptarnavimo sistema maloniai priims jūsų draudimo prašymą ir pateiks galutinį atsakymą su draudimo įmokomis, terminu ir kita aktualia informacija. Draudimas internetu yra patogus ir praktiškas, tad šią išeitį renkasi vis didesnė dalis visuomenės. Taupyti laiką yra svarbu.

Skaitykite toliau

Kodėl populiarios greitos paskolos?

greitas kreditasDaugelis iš mūsų pažįstame bėdą, kai pritrūksta šimto kito piniginėj, kai reikia susiplanuoti atostogas, gimtadienio šventę, Šv. Kalėdų dovanų pirkimą ar tiesiog pagaliau įsigyti seniai numatytą pirkinį. Vieni eina pas draugus arba šeimos narius pasiskolinti, kiti – ieško papildomo pajamų šaltinio, treti žino, kad greitos paskolos gali šias bėdas išspręsti. Nors televizoriaus ekranas, radijo reklamos bei spauda mirgėte mirga apie greitas paskolos, tačiau mums, šių paslaugų gavėjams, tai – tik į naudą, nes kuo daugiau tokių kompanijų, tuo geresnes sąlygas jos gali pasiūlyti, o mes – išsirinkti. Matematika paprasta, nes konkurencija dar niekam nepakenkė, o vartotojai juk norisi rinktis iš keleto variantų.

Akivaizdu, kad greitos paskolos populiarėja ir jų tempai auga labai sparčiai. Kodėl taip yra? Priežastys paprastos:

  • greitos paskolos suteikiamos greitai;
  • nereikalingi jokių dideli formalumai;
  • galima gauti suma gali būti nuo kelių šimtų litų, iki kelių tūkstančių, tad jos užteks tiek smulkiems pirkiniams, tiek didesnėms netikėtoms išlaidoms;
  • lankstus grąžinimo terminas, nes greitą paskolą galima grąžinti pagal Jūsų pasirinktą laikotarpį, kuris gali būti nuo kelių mėnesių, iki kelių metų. Jei norėsite, paskolą galėsite grąžinti ir ankščiau termino.

Skaitykite toliau