Temos Archyvai: Verslas

Reklamos būtinumas – įrodytas?

Versle reklamos galimybės yra labai atviros, tačiau ne visi žino, kad gera reklama be tinkamo specialisto taip pat yra neįmanoma. Tai reiškia, kad pirmiausia reikia ieškoti ne tik pačios tinkamiausios reklamos, tačiau specialisto, kuris galėtų padėti rasti tą reklamos galimybę, kuri labiausiai tinkama Jūsų atveju.

Tai, kad reklama yra labai svarbi – sutiks kiekvienas, tačiau kai galima rasti tokį platų reklamos pasirinkimą – rasti labiausiai tinkamą gali būti gana sunku.

Bendravimas su klientais 

Bendravimas su klientais yra reklamos dalis, tad labai svarbu, kad komunikacija būtų sklandi, maloni, kad klientai gautų atsakymus į jiems labiausiai rūpimus klausimus ir galiausiai galėtų džiaugtis maloniu aptarnavimu. Visa tai parodo, kad Jūs esate atsakingas verslas, kuriuo paprasčiausiai verta pasidomėti.

Mokėkite parduoti 

Žinoma, reklama pirmiausia padeda parduoti, uždirbti kuo daugiau ir tuo pačiu parodyti konkurentams, kad Jūs esate atsakingas verslas, kuri siekia kuo daugiau. Kadangi esti labai platus reklamos galimybių pasirinkimas – priklausomai nuo to, koks yra Jūsų tikslas – galima rinktis ir konkrečias reklamas. Vienu atveju labiausiai pasiteisintos, kurios kuria tinkamą įvaizdį, o kitu atveju dažniausiai naudojamos tos, kurios padės Jums kur kas greičiau parduoti ir pasirūpinti, kad akcijos būtų matomos.

Tinkamas savo verslo įvaizdžio kūrimas 

Reklama tikrai nėra skirti tik pardavimui didinimui. Tuo pačiu tai ir puiki galimybė pagerinti Jūsų verslo vardą, o kuo reputacija bus geresnė ir kuo ji bus plačiau skleidžiama – ilgainiui ne tik galėsite džiaugtis didesniais pardavimais, tačiau taip pat ir labai gera reputacija, kuri padės Jums uždirbti.

Likite įsimintinas 

Gera reklama padeda klientams ir kitiems vartotojams nepamiršti Jūs, o bene kiekvieno verslo tikslas ir yra likti įsimintinu ir tokiu, apie kurį kuo dažniau pagalvojama.

Kuo daugiau smulkmenų bus įvertinta – tuo labiau poreikius tenkinantį reklama bus pasirinkta. Svarbiausia – skirti laiko smulkmenoms, taip pat ir įvertinti savo galimybes. Tokiu atveju žinosite ko reikia ir tuo pačiu kokie šansai yra gauti tai, ko Jums reikia.

Verslas be reklamos – gali veikti?

Pradėti verslą yra kur kas paprasčiau nei jį išlaikyti. O išlaikymui būtina gera reklama, kuri padeda pasiekti našius rezultatus ir tuo pačiu pritraukti tikslinius klientus. Tinkamiausios reklamos pasirinkimas – būtinas. Geriausia reklamą rinktis kartu su specialistu, kurio kompetencija, šiuo atveju, yra paprasčiausiai neįkainojama. O kuo daugiau smulkmenų bei akcentų bus palyginama – tuo ir ratas variantas bus geresnis.

Reklamos jėga 

Šiais laikais labai dažnai akcentuojama, kad reklama suteikia galimybę būti kur kas labiau matomu, labiau girdimu ir tuo pačiu nusimesti tą nematomumo apsiaustą, kuris gali trukdyti tapti geru prekybininku. Sunku atsakyti, kokia reklama labiausiai tinka Jūsų atveju, kadangi pasirinkimas yra labai platus. Visgi, geriausia yra derinti galimybes, lyginti jas, kad rastumėte tai, kas Jums tobulai tinka.

Profesionalo paieškos

Žinoma, gera reklama nebus niekai padaroma be gero specialisto, tad būtent jo indėlis dažniausiai pačioje pradžioje yra jaučiamas labiausiai ir būtent jo paieškoms reikia skirti dėmesio, kad pavyktų sistemingai gauti tai, ko reikia. O ieškodami profesionalo vertinkite ne tik paslaugų kainas, tačiau ir skaitykite komentarus apie suteiktas paslaugas, kurios leis džiaugtis radus tai, ko reikia Jūsų verslui.

Kainos kismas 

Dažnai verslininkai labai bijo, kad reklamos galimybės bus labai brangios. Tokiu atveju galvoja, kad jau geriau visiškai nesisakyti nieko nei bandyti skirti daugiau ir tikėtis, kad visa investicija paprasčiausiai sugrįš atgal. O ji tikrai sugrįš, tik reikia skirti laiko tinkamiausios reklamos pasirinkimui. Galimybės šiuo metu labai atviros, tad prieš renkantis konkrečias reklamas labai siūlome tartis su specialistais, kurie gali padėti būtent Jūsų atveju labiausiai tinkamą variantą ir tuo pačiu užtikrinti, kad investicija – atsipirks.

Įmanoma, kad verslas funkcionuotų be reklamos, tačiau tokie atvejai yra gana reti, taip pat tuomet dažniausiai egzistuoja kiti faktoriai, kurie ir lemia, kad verslas išlieka našus. Tai gali būti labai mažos kainos arba labai gera prekė. O kuris variantas yra Jūsų verslo atveju?

Jauno verslo žingsniai: be geros reklamos – nei iš vietos

Jauno verslo patys pirmi žingsniai dažniausiai būna neužtikrinti, kadangi reikia įvertinti labai daug smulkmenų, atlikti labai daug darbelių, kurie galiausiai padeda pasiekti to, ko ir tikisi kiekvienas verslas. Kadangi šiuo metu reklamos sferoje pasirinkimas yra labai platus – kuo daugiau galimybių bus palyginta, tuo ir rastas variantas bus geresnis.

Svarbiausia suvokti, kad verslas be reklamos nebus našus, tad pirmiausia reikalingas tinkamas jos pasirinkimas.

Gera kompanija visada padės 

Labai svarbu, kad paslaugos būtų teikiamos patikimos įmonės, kuri tikrai būtų gebi patenkinti jauno verslo poreikius. Taip pat labai svarbu patiems nebandyti atlikti reklamos paslaugų, kadangi tokie bandymai dažniausiai atsisuka atgal prieš patį verslą.

Juk galima rasti labai daug nevykusių pavyzdžių, kai prasta komunikacija net sugadino verslus, tad tai tik parodo, kaip svarbu, kad visus darbus atliktų tie, kurie juos geriausiai išmano. Profesionalumas, versle – labai svarbus ir jis turi būti kiekvienoje sferoje.

Investicija labai kinta 

Dažniausiai jaunam verslui norisi kuo daugiau sutaupyti, kad jis pasirenkama reklamą, kuri kainuoja kuo pigiau. Ar tai reiškia, kad kokybė bus  bloga? Tikrai nebūtinai, kadangi geri savo sferos specialistai paslaugas gali teikti gana pigiai, tačiau taip pat suteikti jas kokybiškai. Vertinkite plačiau, derinkite daugiau aspektų, kadangi tokiu atveju rezultatas bus patenkinantis.

Skaitmeninės reklamos alternatyvos 

Šiuo metu dažniausiai minimos skaitmeninio marketingo galimybės, kurios yra labai įvairios, tad kiekvienas gali rasti tai, kas jam labiausiai tinka. Žinoma, tradicinė reklama yra patvirtinta laiko, tačiau šiuo metu dažniausiai pasirenkama skaitmeninė, kuri padeda ne tik pasiekti gerus rezultatus, tačiau taip pat ir paprasčiau pamatyti rodiklius, kurie padės padėti koreguoti reklamą. Juk tik sekdami pokyčius- galėsite rasti variantą, kuris Jums labiausiai tinka bei patinka.

Kiekvienas verslas yra individualus, tad pagal poreikius tinkamesnis pasirinkimas ir konkreti reklama. O kuo daugiau variantų bus palyginta – tuo ir poreikiai bus labiau patenkinti, tad svarbiausia – smulkmenų vertinimas. Tai garantuos ir geriausią rezultatą.

Gera reklama padės Jūsų verslui

Gera reklama reikalinga kiekvienam verslui. Ir tokiam, kuris jau seniai siūlo paslaugas, ir tokiam, kuris  tik dabar pradėjo, tačiau veikia- gana efektyviai. Svarbiausia, kad reklamų pasirinkimas yra labai platus, tad kuo daugiau smulkmenų bus įvertinta – tuo tinkamesnis variantas bus rastas.

Reklama – būtina ir jokio skirtumo koks yra verslas. Svarbiausia, žinoma, rasti labiausiai tinkamą variantą. Tuomet ir rezultatai pranoks lūkesčius.

Mokėkite daugiau

Žinoma, reklamos kaina dažniausiai yra vienas jautriausių dalykų, kurį reikia įvertinti. Norisi, kad jie nebūtų labai brangi, tačiau pasirinkimas rezultatas – geriausias. Kaip suderinti šiuos du poreikius? Geriausia yra kreiptis į specialistą, kuris puikiai išmano visas smulkmenas ir tuo pačiu žino – kokio dydžio investicija labiausiai atsiperka būtent Jūsų atveju. Juk galimybės – įvairios ir reikia vertinti būtent ta, kas tinka konkrečiam verslui.

Skaitmeninis marketingas ir jo galimybės

Kadangi galima rasti labai daug skirtingų reklamos galimybių, suprantama, kad reikia rinktis tas, kurios labiausiai tinka Jūsų verslui. Dažniausiai be patirties rasti labiausiai tinkamą variantą yra gana sunku, kadangi reikia aplyginti daug galimybių, galiausiai, reikia apskritai išmanyti reklamas, kadangi be to dažniausiai paieškos tampa sudėtingos ir tuo pačiu komplikuotos.

Šiuo metu skaitmeninis marketingas dažniausiai vertinamas labiausiai, kadangi jis ne tik padeda pasiekti našius rezultatus, tačiau ir džiugina, kad išmatuoti naudą yra gana paprasta.

Ko reikia Jūsų verslui?

Kadangi egzistuoja labai daug skirtingų reklamos galimybių, natūralu, kad reikia įvertinti labai daug variantų, kad pavyktų rasti tai, kas labiausiai tinka bei patinka. Žinoma, kuo daugiau dėmesio reikia skirti akcentams, kurie suteikia galimybę džiaugtis, kad pavyks pasiekti geriausius rezultatus. Galiausiai, visada verta kalbėtis su reklamos specialistais, kadangi jų patirtis – greitina ir konkretina paieškas bei norimus rezultatus.

Kokia reklama labiausiai tinkama Jūsų verslo atveju? Atsakyti yra gana sunku, kadangi esti labai platus reklamos galimybių pasirinkimas, tad kuo daugiau variantų bus palyginta – tuo labiau Jūsų verslui tinkamą pavyks atrasti.

Tinkamos reklamos pasirinkimas Jūsų verslui

Tinkamiausios reklamos pasirinkimas gali atrodyti varginantis darbas. Tai yra visiškai natūralu, kadangi reikia rasti variantą, kuris būtų tikrai naudingas ir našus. Šiuo atveju tai gali būti tiek skaitmeninė reklama, tiek klasikinės reklamos galimybės, tad kuo daugiau akcentų bus palyginta –  tuo ir radybos tinkamesnės.

Derinkime akcentus, vertinkime smulkmenas ir galiausiai džiaukimės tuo, ko reikia, kad Jūsų verslas būtų kur kas našesnis.

Ar tradicinės patenkina lūkesčius?

Verta aptarti tradicinės reklamos galimybes, kurios šiais laikais skaitmeninio marketingo fone gali atrodyti kur kas subtilesnės. Visgi, praktika rodo, kad jos irgi padeda pasiekti našius rezultatus, tad džiugina, taip pat –  suteikia galimybę jaustis laisvai, kad reklama atneš tokią naudą, kokios buvo tikimasi.

Žinoma, tos pačios tradicinės reklamos yra labai įvairios, tad reikia palyginti kuo daugiau skirtingų galimybių įvertinti jas, geriausia – tartis su specialistais, kurie pagal poreikius padės Jums rasti tai, ko reikia.

Skaitmeninio marketingo galimybės

Dažniausiai daugiausia dėmesio yra skiriama skaitmeniniam marketingui, kadangi jis įvardijamas kaip geriausias šiuo metu egzistuojantis pasirinkimas. Ne tik todėl, kad tai labai puikus būdas tiksliai pasiekti savo klientus, tačiau ir todėl, kad galima paprastai matyti pasiektus rezultatus ir įvertinti – ar jie atitinka lūkesčių bei galimybes.

Tarkitės su specialistais

Be specialisto tinkamiausios reklamos pasirinkimas bus kur kas sudėtingesni, tad būtinai reikia tartis su juo, kadangi tik tokiu atveju rasta strategija – atitiks Jūsų verslo poreikius. Juolab, reikia nepamiršti, kad galimybės labai kinta, tad jų sekimas taip pat yra būtinas. Kuo jos detaliau vertinamos, lyginamos ir pasirenkamos – tuo Jūsų verslui rasta reklama padės džiaugtis geresniu rezultatu, kuris tarnaus ilgiau, tvarkingiau ir našiau. Būtent tai, kaip tikimasi.

Svarbiausia, kad kiekvienas verslas yra individualus, tad pagal poreikius gali rasti ir jam labiausiai tinkamą reklamos būdą. Reikia įvertinti Jūsų galimybes, palyginti jų kuo daugiau, kadangi tokiu atveju rezultatas taip pat ne tik atitiks, tačiau net ir pranoks poreikius.

Marketingas socialiniuose tinkluose

reklama

Socialinių tinklų platformos yra prieinamos kiekvienam ir toliau didėja lankytojų kiekiu bei turiniu, kurį gali pasiūlyti. Įmonės, žinodamos tai, stengiasi išnaudoti šias galimybes ir padidinti savo žinomumą, pagerinti komunikaciją tarp įmonės ir potencialių klientų, tokiais būdais bandant padidinti savo pelną. Deja, dauguma kompanijų, kurios nusprendžia prisijungti prie šių platformų, yra visiškai nepasiruošusios, dažnai lieka išvaistę laiką ir pinigus. Tad ką reikėtų žinoti prieš pradedant dirbti su socialiniais tinklais?

Visi sako, kad reklama socialiniuose tinkluose yra nemokama. Teoriškai taip, praktiškai – ne visai. Kiekvienas asmuo gali sukurti socialinių tinklų paskyrą tiek sau, tiek net savo augintiniui, ir tai padaryti nieko nekainuoja. Sukurti įmonės socialinių tinklų paskyrą irgi nieko nekainuoja, bet pati paskyra be jokio turinio yra bevertė ir jokių teigiamų rezultatų neparodys. Kelti turinį socialiniuose tinkluose irgi nieko nekainuoja, bet sukurti turinį, kuris sudomintų vartotojus, užima laiko, o laikas taip pat yra pinigai. Jeigu norite geresnių rezultatų, reikia pagalvoti ir apie tikslinę auditoriją: kokiuose socialiniuose tinkluose jie lankosi ir kokiu metu galima patraukti jų dėmesį. Tai žinant, galima naudotis „Boostinimo“ funkcijomis, kurių pagalba jūsų apibrėžtai tikslinei auditorijai jūsų įrašai bus iškeliami į viršų, garantuojant, kad turinys nepasimes tarp tūkstančių kitų įrašų ir bus pastebėtas. Tačiau ši funkcija taip pat kainuoja ir jau ne vien laiką, bet ir pinigus.

Kad panaudoti resursai turėtų didesnę vertę, pirmiausiai reikėtų nuspręsti, ką tiksliai norima pasiekti dirbant su socialiniais tinklais. Didesnis žinomumas, pelno augimas ar geresnė komunikacija yra neblogi pavyzdžiai, bet labai abstraktūs. Kiekviena marketingo agentūra rekomenduos visų pirma išskaidyti savo tikslus į smulkesnes ir lengviau išmatuojamas užduotis. Turėdami tvirtą planą, galėsite judėti reikiama linkme ir nuspręsti, kurie socialiniai tinklai jums padės pasiekti norimus rezultatus greičiausiai.

Facebook‘as yra milžiniška socialinių tinklų platforma, kuria naudojasi didžiausias žmonių kiekis visame pasaulyje, turinti platų reklamos priemonių pasirinkimą, todėl tai yra vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasirinkimų. Jeigu jūsų tikslinė auditorija yra kitos kompanijos, galima dirbti su LinkedIn platforma, kurioje sukuriama aplinka yra profesionali, skirta B2B tikslinėms grupėms ar darbo ieškantiems specialistams. Taip pat, jeigu jūsų įmonės tikslinė vartotojų grupė daugiausia susidaro iš moterų, Pinterest gali būti puikus pasirinkimas, nes didžioji dauguma Pinterest lankytojų yra moterys. Kiekviena platforma turi milžinišką lankytojų grupę ir į kiekvieną iš jų lankytojai eina su skirtingomis intecijomis, tad auditorijos irgi skiriasi.

Socialiniai tinklai – tai tik dar viena platforma, kurioje, kaip ir televizijoje, radijuje ar spaudoje, galima siųsti prekinio ženklo žinutę. Nors pradėti dirbti su socialiniais tinklais atrodo lengviau ir pigiau, kad pasiektumėte gerų rezultatų, reikia ekspertizės bei finansinių investicijų. Lengvai išmatuojamų ir realistinių rezultatų nusistatymas bei priemonių plano parengimas gali viską palengvinti. Aiškiai apsibrėžus, kokios marketingo paslaugos yra reikalingos bei gerai žinant savo tikslinę auditoriją, tampa lengviau efektyviai pasirinkti socialinius tinklus ir juos tinkamai išnaudoti.

 

Reklama ekranuose – efektyvus pardavimų skatimo būdas

reklama ekranuose

Žmonės, išgirdę žodį „reklama“, dažnai nesąmoningai pradeda reikšti nepasitenkinimą tomis „nesąmonėmis“, kurios tik ir trukdo žiūrėti mėgstamą serialą ar užima didžiąją dalį spaudos leidinio puslapių. Tačiau paklausti, kodėl, išėjus iš prekybos centro, jų pirkinių krepšelyje atsidūrė vienas ar kitas produktas, sutrinka: reklama, sukurta gabaus specialisto, yra tokia įtaigi, jog suformuoja natūralų poreikį pirkti. Mūsų gyvenime, kur bepažvelgsi, pilna reklamos. Reklama ekranuose – viena jos rūšių.

Didesniame prekybos centre yra apstu vietų, kuriose galima įsigyti tam tikras prekes ir paslaugas bei papramogauti. Platus ne tik paslaugų asortimentas, bet ir prekybos centruose besilankantis kontingentas – mamytės su mažyliais, verslininkai, porelės, pensininkai. Vieni ateina turėdami konkrečius poreikius, kiti tik apžiūrėti vieną ar kitą daiktą, o gal tiesiog praleisti laiką. Verslininkai žmogų, užsukusį į prekybos centrą, net nežada išleisti tuščiomis: idealu, jei pastarasis įsigytų ne tik tai, ką suplanavo, bet dar daugiau, o gal ir net taptų lojaliu, nuolatinį pelną nešančiu klientu. Įgyvendinti šį tikslą padeda ne tik gausybė produktų lentynose, bet ir prekybos centruose rodoma reklama ekranuose. Prisiminkite, galbūt ir jūs, pamatę reklamuojamą naują prekinį ženklą ar akciją mėgstamam produktui, netikėtai pakeitėte įprastą apsipirkinėjimo maršrutą ir pasukote ten, kur galima rasti siūlomą daiktą?

Reklama prekybos centruose esančiuose ekranuose yra ne tik orientuota į įvairias visuomenės grupes bei patenka į daugelio pirkėjų akiratį, tai – reklamos forma, kurią paprastais žodžiais galima įvardinti kaip neįkyria klientui. Pastaroji tarsi įsilieja į foną ir yra neatskiriama prekybos centro atmosferos dalis. Savaime suprantama, jei skubi ir galvotrūkščiais šluoji prekes nuo lentynos, nesidairysi aplinkui, tačiau tada, kai, pavyzdžiui, lauki, kol žmona atidžiai perskaitys visų plaukų šampūnų sudėtį ir į krepšelį įsidės tą vienintelį, spalvinga reklama gali tapti puikiu laiko praleidimo būda. Itin efektyvus variantas – reklamos transliavimas prie kasų. Eilės kasose priverčia stabtelėti net ir labiausiai skubančius, tad dažno akys nukrypsta būtent į ekrane rodomą reklamą. Nebūtina, jog tai, ką išvydo klientas, būtų įsigyta čia ir dabar, tačiau tikėtina, jog kitą kartą, pamatęs reklamuotą produktą, iš galimų alternatyvų pasirinks būtent jį. Efektyvi reklama suveikia kaip savotiškas patvirtinimas, jog tai – geras ir patikimas produktas.

Geriausi paskolų reklamavimo būdai (I dalis)

paskolų reklamaJokia paskola niekada nebūtų buvusi suteikta, jeigu žmogus nebūtų žinojęs apie galimybę pasiskolinti. Paskolų rinka yra nemaža, todėl reikia joje konkuruoti, kad gautum besiskolinančiųjų žmonių dėmesį ir sandorius. Konkuruojama sudarant palankesnes sąlygas skolintis bei reklamuojant įvairiais reklamos būdais. Kaip dažniausiai reklamuojama paskola, kokiais būdais?

Google Ads sistema

Google Ads reklamos veikia visame internete. Šios reklamos yra sugeneruojamos ir atrenkamos bei parodomos žmonėms pagal tai, kuo jie domisi. Tam tikri dalykai leidžia nustatyti net ir žmogaus materialinę padėtį. Pavyzdžiui, žmonės, kurie dažnai internete ieško ir apžiūrinėja prekes ar paslaugas, kurios būtų tikrai pigios, tikėtina, gali kada nors pritrūkti pinigų ir norėti paskolos. Arba jeigu kas nors ieško apskritai informacijos apie paskolas, tai taip pat leidžia numatyti jo poreikius. Tad besilankant įvairiuose portaluose toks žmogus dažnai mato reklamas, siūlančias pasiskolinti. Kitas žmogus toje vietoje galbūt matytų kitas reklamas, siūlančias visai kitus dalykus. Pavyzdžiui, siūlančias pirkti vestuvinę atributiką, jeigu kompiuterio vartotojas prieš tai ieškojo kažko apie vestuves.

Tai labai efektyvu, nes žmonės nuolat savo laiką leidžia internete, o ne visi ir turi reklamas blokuojantį įskiepą. Daug kas reklamas mato ir į jas reaguoja, ypatingai mažiau kompiuterinio raštingumo turintys žmonės. Taigi, Google Ads visada atsiperka žmonėms. Tačiau taip pat vartojimo paskola gali būti imama ir sužinojus apie ją kitokiais būdais, o skolintojam panaudojus kitą reklamavimo būdą.

Reklamos tikslinę auditoriją renkančiuose saituose

Dar vienas reklamos internete būdas – tai nuolatinio reklaminio banerio naudojimas tam tikroje vietoje. Galima tikėtis, kad į tam tikras svetaines ateina žmonės, pavyzdžiui, turintys mažesnes ar vidutines pajamas ir dėl to, labiau tikėtina, norintys pasiskolinti. Gal tai bus koks nors puslapis, kuriame rodomos įvairios akcijos. Gal tai bus darbo paieškos ir skelbimų puslapiai. Žinoma, jokia greita paskola nėra suteikiama bedarbiams, bet gal ten lankosi ir darbą jau turintys, tik ieškantys naujo, žmonės. Taigi, tokiose interneto svetainėse, kur tikimasi tikslinės auditorijos lankytojo srauto, taip pat nuolat gali būti reklamuojama viskas. Tai pastovūs reklamos skydeliai.

Viešoji komunikacija žiniasklaidoje

Papastai paskolų teikėjų įmonės bendradarbiauja su įvairiomis komunikacijos, skaitmeninės rinkodaros agentūromis. Šios padeda sukurti įvaizdį, reklamuoti paslaugas, atsirasti žiniasklaidoje teigiamų naujienų apsuptyje, komunikuoti įvairias naujoves įmonėje ir pan. Ar tai būtų įprastas paskolų teikėjas, ar paskola iš žmonių žmonėms platformą įsteigusi įmonė. Viešieji ryšiai daug ką taip pat nulemia ir padeda reklamuoti.

Reklamos per radiją

Kitas reklamos būdas, kuris mus užklumpa netikėtai ir nuo kurio sunku pabėgti – tai garsinė reklama. Dažniausiai ji būna paleidžiama per įvairias radijo stotis. Tai reiškia, kad tokios reklamos per radiją gali būti tada, kai mes savarankiškai klausomės savo radijo stotį ir išgirstame apie tai, kaip veikia paskolų skaičiuoklė. Jeigu apskritai nemėgstame reklamos, galime nutildyti. Tačiau labai dažnai radija groja viešajame transporte, viešose vietose, parduotuvėse, degalinėse ir kitose erdvėse, kur mes neturime teisės reguliuoti jos. Taigi, visas garsas mums patenka į ausis ir yra labai sunku arba neįmanoma to garso apskritai išvengti. Tad nereikia stebėtis, kad paskui galvoje mums skamba naujausi kreditų teikėjų džinglai.

Kitoje dalyje apžvelgsime kitus paskolų reklamavimo būdus: tai reklamos televizoriaus tinklelyje, taip pat viešose erdvėse, bei reklamos, apie kurias net nepagalvojote – dirbant su telemarketingu.

Kaip šiuolaikinėmis priemonėmis padidinti verslo sėkmę?

turinio reklamaSėkmingai plėtojamas verslas užtikrina klientų lojalumą ir augantį pelną. Siekiant prisitaikyti prie nuolatos besikeičiančios rinkos, būtina gręžtis į skaitmeninę erdvę – internetas atveria praktiškai neribotas galimybes pasiekti potencialiai didelę auditoriją ir perduoti jai aktualią žinią. Ekspertai prognozuoja, kad dėmesys internetinės rinkodaros kanalams laikui bėgant sparčiai augs, ypač – turinio rinkodarai, vaizdinei ir mobiliai reklamai.

Svarbiausia – turinys

Siekiant optimalių rezultatų, šiuo metu didžiausias dėmesys turėtų būti skiriamas turinio rinkodarai, t. y. vertingo ir prasmingo turinio kūrimui ir jo reklamai. Tinkamai parinktos turinio priemonės didina prekinio ženklo žinomumą, formuoja teigiamą įmonės įvaizdį ir skatina klientų lojalumą. Be to, unikalus ir patrauklus turinys yra palankiai vertinamas didžiųjų paieškos tinklų, kas padeda užtikrinti aukštesnes svetaines pozicijas paieškoje.

Reklamos pirkimas

Itin populiarus sprendimas Lietuvoje – reklamos pirkimas paieškos sistemose ir socialiniuose tinkluose. Reklama gali būti užsakoma priklausomai nuo vartotojų pomėgių, amžiaus, atsižvelgiant į demografinius rodiklius ir kitus konkrečiu atveju aktualius veiksnius. Atlikta vartotojų veiksmų analizė leidžia parinkti konkrečiu atveju tinkamiausią reklamos žinutę, reklamos transliavimo laiką ir jos pobūdį. Tiesa, siekiant optimaliausių rezultatų būtina bendrauti su šios srities profesionalais. Tai reiškia, kad tik ilgametę patirtį turinti internetinės rinkodaros bendrovė atsakys į visus jūsų klausimus ir patars dėl tinkamiausių užsakomos reklamos kanalų individualioje situacijoje.

Mobili ir vaizdinė reklama

Pastaraisiais metais sparčiai auga dėmesys mobiliesiems įrenginiams. Vis daugiau Lietuvos gyventojų naudojasi išmaniaisiais įrenginiais, kurie naudojami ir kasdieniam naršymui internete. Kitaip sakant, norint pasiekti didesnį potencialios auditorijos dėmesį, būtina ieškoti optimaliausių mobiliosios reklamos priemonių.

Rinkodaros specialistai ragina daugiau dėmesio skirti ir vaizdo reklamai. Atlikti tyrimai rodo, kad vis daugiau žmonių naršo internete, kai žiūri televizorių. Be to, vis daugiau Lietuvos gyventojų televiziją žiūri internetu ir tai daro reguliariai, kiekvieną dieną. Manoma, kad minėtoji tendencija laikui bėgant turėtų sparčiai augti. Natūraliai, vaizdo reklamai skirtos išlaidos taip pat turėtų didėti.

Rinkitės profesionalus

Kad internetinė rinkodara suteiktų realios naudos ir atitiktų jūsų išsikeltus lūkesčius, bendraukite su patikima skaitmeninės rinkodaros bendrove, kurioje dirba atskirų sričių profesionalai, galintys pasiūlyti optimaliausius sprendimus individualiu atveju. Kad išvengtumėte netikėtumų, iš anksto pasidomėkite darbų įgyvendinimo terminais ir planuojamais rezultatais, pasiklauskite, kokias garantijas suteikia įmonė ir kokios yra paslaugų kainos.

 

Kaip užregistruoti prekės ženklą?

prekės ženklo registracijaPrekės ženklą registruoja ne visi verslininkai. Vis dėlto, tokia registracija gali būti labai naudinga ir užkirsti kelią kitų bendrovių norui žongliruoti Jūsų idėjomis. Užsienyje tai labai populiaru, Lietuvoje dar tik žengiami pirmieji žingsniai. Savo ramybei tereikia atlikti kelias procedūras.

Prekė, o ne prekių rūšis

Pagrindinė taisyklė, kad prekės ženklo registracija atliekama prekei, o ne jos rūšiai. Ženklas gali būti sukurtas kaip žodis, simbolis, pseudonimas, šūkis ar erdvinės formos. Lietuvoje galioja įstatymas, kuris reglamentuoja prekės ženklo registracija. Reglamente nurodoma, kad galimas tik moralaus ir neprieštaraujančio viešajai tvarkai prekinio zenklo registravimas europos sajungoje.

Procedūra

Procedūra prasideda ne tik sukūrus ženklą, tačiau ir pasirinkus prekių ar paslaugų sektorių, kuriame jis bus naudojamas. Taip pat Jums reiks įsitikinti ar panašaus į Jūsų prekės ženklo registracija nebuvo atlikta. Jums nebus leista pabaigti procedūros jeigu Jūsų prekės ženklo registracija yra labai panaši į kito jau užregistruoto asmens prekinį ženklą, įmonės logotipą.

Jeigu viskas eina lyg sviestu patepta valstybiniam patentų biurui pateikite specialios formos paraišką. Paraiškoje turi būti aprašymas, ženklo vizualizacija arba nuotrauka ir kiti dokumentai pagal reikalavimus, kuriuos nustato prekės ženklų įstatymas.

Galioja dešimt metų

Tuomet visą darbą perims patentų biuras, kuris tikrins ir tirs Jūsų pateiktus dokumentus, nustatys kuriai vienai iš keturiasdešimt penkių nicos klasifikacijos klasės rūšiai priklauso prekinis ženklas. Gavę patvirtinimą turėsite sumokėti nustatytą prekinio zenklo registravimas kaina. Dažniau klausiama kiek kainuoja registruoti prekes zenkla? Tačiau čia vienareikšmio atsakymo nėra, o logotipo registravimas kaina priklauso nuo dizainerių, kurie jį sukūrė įkainių, ar per tris mėnesius yra sumokama įmoka patentų biurui (priešingu atveju dokumentus reikia teikti iš naujo), bei kitų faktorių.

Jeigu prekinio ženklo patentavimas buvo atliktas teisingai jis bus paskelbtas patentų biuro biuletenyje. Kiti asmenys dar galės nuginčyti tokį sprendimą, tačiau tai retai kada pasitaiko.

Vėliau prekes zenklu registras išduos jums specialų liudijimą, kuris galios dešimt metų. Pasibaigus šiam terminui jo galiojimas gali būti pratęstas. Tačiau tam reikia paprastesnės, tačiau papildomos procedūros.