Temos Archyvai: Reklama internete

Reklama – tokia įvairi ir jos ribos – plačios

Geras verslas šiais laikais be reklamos dažniausiai neįmanomas, tad svarbiausia kuo daugiau dėmesio skirti smulkmenoms, juolab, rasti tokią reklamą, kuri tarnautų Jūsų verslui. Dažniausiai pasirinkimas prasideda nuo tinkamiausio specialisto pasirinkimo, kadangi tokiu atveju kiti žingsniai tampa kur kas paprastesni konkretesnis ir tuo pačiu rezultatas – geriausias.

O ko reikia Jūsų atveju, kad reklama tarnautų Jūsų verslui, tačiau ne atvirkščiai?

Gero profesionalo pasirinkimas 

Platus reklamos pasirinkimas skatina daugiau dėmesio skirti smulkmenoms ir tuo pačiu pačios tinkamiausios reklamos pasirinkimui. Žinoma, šiuo metu pasirinkimas yra labai platus bei įvairus, tad kuo daugiau akcentų bus derinama – tuo ir rastas variantas bus geresnis.

Ieškodami specialisto būtinai skaitykite kitų žmonių paliktus komentarus, kadangi jie padės susipažinti su paslaugomis tokiu atveju, kai dar jomis net teko pasinaudoti. Taip pat verta daugiau dėmesio skirti stiliui, kadangi kiekvienas reklamos specialistas turi savitą stilių.

Sumokėkite tiek, kiek reikia

Daugeliui verslų svarbiausia yra kaina, kadangi jie nenori per daug išlaidauti, tačiau tikisi, kad gaus geriausias paslaugas, tokią reklamą, kuri padės kuo daugiau uždirbti. Deja, dažniausiai praktika toli gražu yra ne tokia, kadangi gera reklama dažniausiai reikalauja didesnių investicijų ir tik jų skyrus galite būti ramūs, kad pagaliau Jūsų verslo populiarinimo žingsniai bus našūs ir tuo pačiu padės pasiekti norimą rezultatą.

Tinkamas pasirinkimas pagal verslo tipą

Kadangi reklamos galimybės yra labai atviros – pirmiausia reikia rasti tinkamiausią, kuri tiktų pagal Jūsų poreikius. Šiuo atveju tai dažniausiai būna skaitmenis marketingas, tačiau tikrai – ne vienintelė galimybė.

Vos dar mėgstamos tradicinės reklamos, kurios metai i metų suteikia galimybę verslui tinkamai funkcionuoti, tad svarbiausia rasti tai, ko reikia būtent Jūsų veiklai. Tam geriausia tartis su specialistais, kurie pateikia išsamias konsultacijas.

Geros reklamos nauda yra akivaizdi, tad svarbiausia rasti gerus specialistus, kuri padės pasirinkti patį tinkamiausią reklamos tipą. Tokiu atveju rezultatai ne tik patenkins, tačiau net ir pranoks poreikius, o tatai turėtų būti prioritetas.

Reklamos tipo vertinimas bei pasirinkimas

Reklama gali būti labai įvairi. Lygiai taip pat kaip ir verslai, tad nieko keisto, kad tenka skirti nemažai laiko, kol palyginus skirtingas alternatyvas randamas labiausiai tinkamas variantas. Žinoma, reikia suprasti, kad tinkamiausios reklamos pasirinkimas reikalauja laiko, tad kuo daugiau akcentų bus palyginama – tuo ir rastą variantą suprasti ir pritaikyti savo verslui bus kur kas paprasčiau.

Strategijos kūrimas 

Norėdami būti ramus, kad pasirinkta reklama labiausiai tinka jūsų atveju – reikia daugiau dėmesio skirti strategijos sudarymui, kurios metu derinami akcentai, mažiausios smulkmenos, kurios kinta žingsnių lygmenyje. Žinoma, strategija turi būti kuriama su specialistais, kadangi tokiu atveju viskas bus kur kas paprasčiau, konkrečiau ir rezultatas toks, kokio tikimasi.

Biudžeto nusistatymas 

Tinkamas finansinių galimybių įvertinimas labai dažnai yra vienas svarbiausių kriterijų, kuris padeda rasti Jums tinkamiausią reklamos galimybių. Sunku atsakyti, kuris variantas kiek kainuoja, kadangi dažniausiai visi aspektai vertinami plačiau. Visgi, kuo daugiau smulkmenų bus palyginta – tuo tikslesni skaičiai bus žinomi, tad tokiu atveju ir konkretaus pasirinkimo sprendimo priėmimas bus kur kas greitesnis.

Reputacijos kūrimas 

Kartais tenka girdėti, kad bet kokia reklama yra gera. Svarbiausia – reklama. Tačiau toks požiūris nėra teisingas, kadangi gera reklama yra ta, kuri padeda apie įmonę kurti gerą reputaciją. Tokiu atveju reikia rodyti savo veidą kaip socialiai atsakingos įmonės, taip pat, svarbu, kad komunikacija su galimais klientais būtų kuo malonesnė.

Galimybės ir alternatyvos 

Žinoma, kartais pasitaiko klaidų ir reikia įverti ne vieną galimybę, kol galiausiai pavyksta rasti našų variantą. Tai dažniausiai yra neišvengiama. Tad svarbiausia – skirti laiko paieškoms, lyginti galimybes, kad rastas variantas pilnai patenkintų poreikius ir leistų džiaugtis tokia galimybe, kokia egzistuoja.

Konsultacijos galimybės 

Jeigu norite būti ramus dėl pasirinktos reklamos – geriausia yra tartis su specialistais, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir gali padėti rasti tai, kas labiausiai tinka Jūsų atveju ir kas garantuoja, kad investicija į reklamą Jums puikiai atsipirks.

Tinkamos reklamos pasirinkimas Jūsų verslui

Tinkamiausios reklamos pasirinkimas gali atrodyti varginantis darbas. Tai yra visiškai natūralu, kadangi reikia rasti variantą, kuris būtų tikrai naudingas ir našus. Šiuo atveju tai gali būti tiek skaitmeninė reklama, tiek klasikinės reklamos galimybės, tad kuo daugiau akcentų bus palyginta –  tuo ir radybos tinkamesnės.

Derinkime akcentus, vertinkime smulkmenas ir galiausiai džiaukimės tuo, ko reikia, kad Jūsų verslas būtų kur kas našesnis.

Ar tradicinės patenkina lūkesčius?

Verta aptarti tradicinės reklamos galimybes, kurios šiais laikais skaitmeninio marketingo fone gali atrodyti kur kas subtilesnės. Visgi, praktika rodo, kad jos irgi padeda pasiekti našius rezultatus, tad džiugina, taip pat –  suteikia galimybę jaustis laisvai, kad reklama atneš tokią naudą, kokios buvo tikimasi.

Žinoma, tos pačios tradicinės reklamos yra labai įvairios, tad reikia palyginti kuo daugiau skirtingų galimybių įvertinti jas, geriausia – tartis su specialistais, kurie pagal poreikius padės Jums rasti tai, ko reikia.

Skaitmeninio marketingo galimybės

Dažniausiai daugiausia dėmesio yra skiriama skaitmeniniam marketingui, kadangi jis įvardijamas kaip geriausias šiuo metu egzistuojantis pasirinkimas. Ne tik todėl, kad tai labai puikus būdas tiksliai pasiekti savo klientus, tačiau ir todėl, kad galima paprastai matyti pasiektus rezultatus ir įvertinti – ar jie atitinka lūkesčių bei galimybes.

Tarkitės su specialistais

Be specialisto tinkamiausios reklamos pasirinkimas bus kur kas sudėtingesni, tad būtinai reikia tartis su juo, kadangi tik tokiu atveju rasta strategija – atitiks Jūsų verslo poreikius. Juolab, reikia nepamiršti, kad galimybės labai kinta, tad jų sekimas taip pat yra būtinas. Kuo jos detaliau vertinamos, lyginamos ir pasirenkamos – tuo Jūsų verslui rasta reklama padės džiaugtis geresniu rezultatu, kuris tarnaus ilgiau, tvarkingiau ir našiau. Būtent tai, kaip tikimasi.

Svarbiausia, kad kiekvienas verslas yra individualus, tad pagal poreikius gali rasti ir jam labiausiai tinkamą reklamos būdą. Reikia įvertinti Jūsų galimybes, palyginti jų kuo daugiau, kadangi tokiu atveju rezultatas taip pat ne tik atitiks, tačiau net ir pranoks poreikius.

Marketingas socialiniuose tinkluose

reklama

Socialinių tinklų platformos yra prieinamos kiekvienam ir toliau didėja lankytojų kiekiu bei turiniu, kurį gali pasiūlyti. Įmonės, žinodamos tai, stengiasi išnaudoti šias galimybes ir padidinti savo žinomumą, pagerinti komunikaciją tarp įmonės ir potencialių klientų, tokiais būdais bandant padidinti savo pelną. Deja, dauguma kompanijų, kurios nusprendžia prisijungti prie šių platformų, yra visiškai nepasiruošusios, dažnai lieka išvaistę laiką ir pinigus. Tad ką reikėtų žinoti prieš pradedant dirbti su socialiniais tinklais?

Visi sako, kad reklama socialiniuose tinkluose yra nemokama. Teoriškai taip, praktiškai – ne visai. Kiekvienas asmuo gali sukurti socialinių tinklų paskyrą tiek sau, tiek net savo augintiniui, ir tai padaryti nieko nekainuoja. Sukurti įmonės socialinių tinklų paskyrą irgi nieko nekainuoja, bet pati paskyra be jokio turinio yra bevertė ir jokių teigiamų rezultatų neparodys. Kelti turinį socialiniuose tinkluose irgi nieko nekainuoja, bet sukurti turinį, kuris sudomintų vartotojus, užima laiko, o laikas taip pat yra pinigai. Jeigu norite geresnių rezultatų, reikia pagalvoti ir apie tikslinę auditoriją: kokiuose socialiniuose tinkluose jie lankosi ir kokiu metu galima patraukti jų dėmesį. Tai žinant, galima naudotis „Boostinimo“ funkcijomis, kurių pagalba jūsų apibrėžtai tikslinei auditorijai jūsų įrašai bus iškeliami į viršų, garantuojant, kad turinys nepasimes tarp tūkstančių kitų įrašų ir bus pastebėtas. Tačiau ši funkcija taip pat kainuoja ir jau ne vien laiką, bet ir pinigus.

Kad panaudoti resursai turėtų didesnę vertę, pirmiausiai reikėtų nuspręsti, ką tiksliai norima pasiekti dirbant su socialiniais tinklais. Didesnis žinomumas, pelno augimas ar geresnė komunikacija yra neblogi pavyzdžiai, bet labai abstraktūs. Kiekviena marketingo agentūra rekomenduos visų pirma išskaidyti savo tikslus į smulkesnes ir lengviau išmatuojamas užduotis. Turėdami tvirtą planą, galėsite judėti reikiama linkme ir nuspręsti, kurie socialiniai tinklai jums padės pasiekti norimus rezultatus greičiausiai.

Facebook‘as yra milžiniška socialinių tinklų platforma, kuria naudojasi didžiausias žmonių kiekis visame pasaulyje, turinti platų reklamos priemonių pasirinkimą, todėl tai yra vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasirinkimų. Jeigu jūsų tikslinė auditorija yra kitos kompanijos, galima dirbti su LinkedIn platforma, kurioje sukuriama aplinka yra profesionali, skirta B2B tikslinėms grupėms ar darbo ieškantiems specialistams. Taip pat, jeigu jūsų įmonės tikslinė vartotojų grupė daugiausia susidaro iš moterų, Pinterest gali būti puikus pasirinkimas, nes didžioji dauguma Pinterest lankytojų yra moterys. Kiekviena platforma turi milžinišką lankytojų grupę ir į kiekvieną iš jų lankytojai eina su skirtingomis intecijomis, tad auditorijos irgi skiriasi.

Socialiniai tinklai – tai tik dar viena platforma, kurioje, kaip ir televizijoje, radijuje ar spaudoje, galima siųsti prekinio ženklo žinutę. Nors pradėti dirbti su socialiniais tinklais atrodo lengviau ir pigiau, kad pasiektumėte gerų rezultatų, reikia ekspertizės bei finansinių investicijų. Lengvai išmatuojamų ir realistinių rezultatų nusistatymas bei priemonių plano parengimas gali viską palengvinti. Aiškiai apsibrėžus, kokios marketingo paslaugos yra reikalingos bei gerai žinant savo tikslinę auditoriją, tampa lengviau efektyviai pasirinkti socialinius tinklus ir juos tinkamai išnaudoti.

 

Internetinė reklama – geriausia: svarbiausia info – vienoje vietoje

Kokia reklama labiausiai tinkama? Atsakyti gana sunku, kadangi šiuo metu pasirinkimas labai platus, tad tik pasitarus su specialistu – rezultatas bus patenkinantis. Žinoma, taip pat varijuoja ne tik reklamos, tačiau ir verslai, kurių vieni paslankesni, tad jiems dažniausiai tinka ir daugiau reklamos galimybių, kai tuo tarpu kiti yra kur kas pasyvesni, tad reikia rasti tą variantą, kuris maksimaliai tiktų labiausiai.

  • Šio tipo reklama suteikia galimybę kur kas paprasčiau stebėti pokyčius ir tuo pačiu į juos reaguoti. Taigi, reikia ne tik užsakyti reklamą, tačiau ir pasirūpinti, kad nuolatos būtų stebimas jos kismas.
  • Reikia suprasti, kad internetinė reklama kainuoja ir tik tokiu atveju, kai bus skiriama tinkama investicija – rezultatai bus patenkinami. O kiek verta skirti? Atsakyti yra labai sunku, kadangi kiekvienas atvejis yra individualus, tad reikalinga specialisto analizė.
  • Žinoma, reklama labai kinta, tad reikia kuo detaliau sekti smulkmenas, kad jaustumėtės ramus ardęs geriausią galimybę. Dažniausiai smulkmenų sekimas reikalauja nemažai laiko, tad darbus verta palikti specialistams. Jie domisi ir taiko galimybes, kurios labiausiai tinka Jūsų verslo atveju.
  • Reklamos galimybės yra labai atviros, tad be patirties rasti Jums labiausiai tinkamą variantą gali būti sunku. Juk kol vieni teigia, kad geriausias variantas yra SEO. Tuo tarpu kitiems atrodo, kad Google ads padeda pasiekti kuo daugiau. Svarbiausia – smulkmenų vertinimas ir konsultacijos su specialistais, kurie dažniausiai konkretina paieškas ir padeda rasti tai, ko reikia būtent Jūsų versliukui.
  • Internetinė reklama gali užstrigti ir niekas nuo to nėra apsaugotas. Tiesiog kartais atsiranda atnaujinimų, kurie kita. Štai todėl tokio tipo reklamos priežiūra yra būtina. Tuomet ir rezultatas bus geriausias.

Internetinė reklama dažnai vadinama bene geriausia šiuo metu egzistuojančia galimybe. Ar tai yra ir Jūsų atveju, ar Jums labiau tiktų tradicinė reklama? Atsakyti – sunku, kadangi reikalinga detali analizė. Štai todėl pirmiausia reikia samdytis gerus specialistus, kadangi jie Jums padės įvertinti smulkmenas bei tinkamai pasirinkti.

Ką daryti, kad įmonė būtų žinoma?

katalogasĮmonių katalogas yra viena iš priemonių, padedančių verslui būti žinomesniam. Vien todėl, kad tai internetas, o internetu dabar naudojasi ir jaunas, ir senas.

Skelbimų portalai

Ne tik įmonėms skirti katalogai, bet ir skelbimų portalai yra vertingi. Juose galima skelbti apie prekes ir paslaugas ir taip pritraukti nemažą auditoriją.

Kaip ir kataloge, taip ir skelbimų portale yra kategorijos, dėl kurių skelbimų publikavimas ir paieška pelno riebų tašką. Kodėl? Todėl, kad kategorijos yra itin glaudžiai susijusios su patogumu. O kuo patogesnė paieška, tuo geriau visiems – tiek verslui, tiek vartotojams. Vėl aktualu paklausti KODĖL ir atsakyti, kad šitaip verslas greičiau randa klientą, o klientas – prekę ar paslaugą.

Socialiniai tinklai

Kažin ar kas abejoja socialinių tinklų svarba bei įtaka. Netgi galima daryti prielaidą, kad įvairios socialinių tinklų grupės atsiriekia dalį auditorijos iš skelbimų portalų. Štai forumo žanras jau senokai nėra toks populiarus, koks buvo anksčiau. Diskusijos persikelia į socialinius tinklus. Įmonėms šie tinklai taip pat atrodo įdomūs, o kai suvokiama, kad ir pelningi, tai sunku nepasinaudoti proga.

Įmonių katalogas – funkcija ar grožis?

Pasaulis taip sutvertas, kad gana dažnai pastebima skirtis tarp funkcijos ir grožio. Kita vertus, tendencijos kinta. Ir štai įmonių katalogas gali būti tuo pavyzdžiu, reiškiančiu, kad funkcija ir grožis – puikus ir realybėje pasitaikantis derinys. Tiesa, grožį čia reikėtų suprasti perkeltine prasme. Nors galima ir tiesiogine – galima vertinti įmonių katalogo dizainą. Vis dėlto čia svarbiausia patogumas, o ne „išlaižytos“ linijos.

Kaip jau suvokėte skaitydami straipsnį, norint didinti įmonės žinomumą į pagalbą verta pasitelkti katalogą. Ir ne bet kokį, o įmonių. Taip verslas gali kelti sparnus, atsigauti ir bristi į naujus vandenis. Net ir tie žmonės, kurie lyg ir skeptiškai vertino interneto teikiamas galimybes, po truputį gręžiasi virtualios erdvės link ir džiaugiasi, kad verslas čia pasiekia vartotoją, o vartotojas – verslą.

Taigi, į klausimą, ką daryti, kad įmonė būtų žinoma, atsakėme bent trejopai: pasiskelbti skelbimų portale, komunikuoti socialiniuose tinkluose ir nepamiršti, kad įmonių kataloge figūruojantys įstaigos rekvizitai duoda naudos.

 

 

 

 

WEB reklamos galimybės. Kaip ir kokios?

Turinio rinkodaraGyvenimas persikėlė į virtualią erdvę. Nieko keisto, kad verslininkai savo paslaugas bei prekes taip pat perkėlė į internetą. Paprasčiausiai norint būti sėkmingu verslininku – būtina gyventi pagal taisykles, kurios dominuoja visuomenėje. Turinio rinkodara bei kitos reklamos galimybės lemia tai, kad vieni puslapiai yra labiau lankomi nei kiti. Juk jeigu kalbame apie internetinę parduotuvę – kiekvienam klientui labai svarbu, kad kuo daugiau žmonių užsuktų į jo prekybos vietą. Kuo daugiau lankytojų – tuo didesnė tikimybė, kad kas nors ką nors nupirks ir tuo pačiu – sklis žinia apie Jūsų siūlomas paslaugas arba parduodamas prekes.

Turinio rinkodara

Norint tikrai efektyvios priemonės būti žinomu – geriausia yra pasirūpinti savo internetinės svetainės turiniu. Kokybiškas turinys – garantija, kad klientai pas Jus užsuks. Turinio rinkodara apima labai daug skirtingų aspektų. Jeigu norite, kad apie viską būtų pagalvota – verta kreiptis į specialistus, o ne pačiam bandyti atlikti paslaugas.

  • Labai svarbu, kad visi puslapyje pateikiami tekstai atitiktų pačio puslapio informaciją. Tai reiškia, kad jeigu teikiate grožio paslaugas – tokiu atveju informacija taip pat turi būti susijusi su tuo.
  • Taip pat labai svarbu, kad puslapyje būtų reikalingos fotografijos, kurios padeda paprasčiau įsivaizduoti kokios paslaugos suteikiamos, koks rezultatas yra gaunamas. Svarbiausia, kad  interjero dizaineris įvertintų galimybes, o ne pats pasirinktumėte, kas Jūsų nuomone atrodo skoninga.
  • Turinio rinkodara apima labai daug mažų smulkmenų, kurios formuoja pačio puslapi didesnį arba mažesnį žinomumą. Kiekviena smulkmena yra labai reikšmingas ir gali nulemti, ar žmogus lankysis puslapyje, ar ne. Net ir puslapio krovimo greitis, navigacija ir panašūs veiksniai lemia labai daug.
  • Formuojant turinį reikia nepamiršti konkrečių raktinių žodžių, kurie palengvina puslapio suradimą paieškos sistemoje. Nors kokybiškas turinys kuriamas žmogui – robotai taip pat prisideda prie puslapio populiarėjimo.

Geras turinys gali garantuoti ir kur kas didesnį žinomumą.

SEO paslaugos

Dar viena galimybė padaryti puslapį kur kas labiau žinomu – SEO paslaugos. Jos garantuoja, kad optimizuotas puslapis atsidurs aukštose Google paieškos pozicijose. Tai tuo tarpu užtikrina, kad vis daugiau žmonių užsuks į puslapį. Tiesa, jeigu Jūs norite, kad kartą pas jus užsukę ateitų vėl ir vėl, tokiu atveju prieš naudojantis SEO reikia sutvarkyti turinį.

Nereklamuokite, kol nebūsite tikras, kad pasiektas geriausias Jūsų turimo puslapio pavyzdys.

Google AdWords

Greta SEO labai dažnai minima ir Google AdWords, kuri taip pat skirta būtent tam, kad jus žmonės paprasčiau pamatytų paieškos sistemoje. Tiesa, naršytojai labiau linkę pasirinkti tuos puslapius, kurie yra pasiūlomi organiškai. Vien todėl Google AdWords įtaka darosi vis mažesnė ir mažesnė. Gali būti, kad greitu metu jis taps apskritai labai retai apsirenkama. Natūralu, kad kol yra paklausa – pasiūla taip pat egzistuoja. Tačiau kadangi klientai mato skirtumą tarp reklamos naudos – jie renkasi tai, kas jiems labiau apsimoka.

Ką daryti, kad internetinis puslapis būtų patrauklus naršytojams?

Anksčiau mūsų paminėtos smulkmenos labiausiai ir prisideda prie to, kad vieni puslapiai yra labiau mėgstami naršytojų, kai tuo tarpu kiti – mažiau. Aišku viena, kad perkelti savo verslą į internetinę erdvę yra būtina. Lygiai taip pat perkėlus reikia nepamiršti pasinaudoti ir įvairiomis reklamos galimybėmis. Efektyvi reklama, tiesa, nepadės tokiu atveju, jeigu Jūsų verslas nebus labai kokybiškas. Tai tik galimybė tapti labiau žinomu, tačiau jeigu siūlomos paslaugos arba produkcija netinka klientams – pardavimų jie nepadidins.

ipad casino

Internetu siūlomi žaidimai dabar geri kaip niekada, bet reklamos reikia daugiau

Jei anksčiau internetu (online) buvo siūloma pažaisti biliardą ar mini golfą su kitais žaidėjais ir tai atrodė kažkas nerealaus, tai šiai dienai tokie žaidimai kelia juoką arba jie siūlomi tokios kokybės, kad net baisu pagalvoti apie keletą metų atgal žaistus žaidimus. Dėkoti reikėtų pažangioms technologijoms bei reikliems žaidėjams, kurie privertė pasitempti kūrėjus.

Anksčiau naujiem pasirodžiusiems žaidimams reklama net nebuvo būtina, juos kaip mat rasdavo žaidėjai ir informacija dalindavosi tarp draugų. Šiai dienai konkurencija labai didelė ir dauguma žaidimų online turi begales konkurentų. Kovoti dėl žaidėjų tenka ir perkama reklama, ir žaidimų kokybėmis, moderniais grafiniais elementais, patogiu valdymu. Štai ruletė internetu, net ir ribojant jos reklamos galimybes, randa būdų kaip pranešti apie save. Pavyzdžiui, siūlant premiją už pakviestus draugus lengva manipuliuoti jau esamais žaidėjais. Kas gi atsisakys gauti papildomų pinigų už tai, kad pakvies draugą. Įkalbinti draugą prisijungti prie vieno ar kito žaidimo tikrai nėra sudėtinga, net ir prie azartinių.

Panašiai kaip ruletė internetu ar Black Jack casino organizatoriai elgiasi ir kitų žaidimų, pavyzdžiui, naršyklinių kūrėjai. Pastariesiems dar lengviau, mat ne visuomet žaidimas yra mokamas ar reikia ką nors pirkti už realius pinigus, tad ir nauji žmonės registruojasi lengviau.

ipad casino

Kol kas tai nerealu, bet jau netoli…

Stulbinančios žaidimų galimybės šiuolaikinius žmones, trokštančius žaisti naujausius žaidimus, verčia savo techniką atnaujinti dažniau nei anksčiau. Ruletė ar Black Jack casino jau ima reikalauti nemenkų resursų, o ką kalbėti apie sudėtingus, labai realistiškos grafikos žaidimus, kur tenka atvaizduoti ne tik Jūsų personažą ar objektą, bet dar ir kitose šalyse esančių žaidėjų personažus. Tam reikia ne tik pakankamai galingos kompiuterinės įrangos, bet ir spartaus interneto.

Kompiuterius atnaujinti tenka kas keletą metų, perkant ne pačius pigiausius, o aukštos klasės įrenginius, tuo tarpu mobilieji įrenginiai, tokie kaip išmanieji telefonai ar planšetiniai kompiuteriai turi būti atnaujinti dar dažniau. Pajutę tokį poreikį gamintojai naujus flagmanus pristato kelis kartus per metus, aršiai konkuruoja tarpusavyje (reklamos ir patys gaminiai neretai būna teismo bylų objektai) dėl kiekvieno kliento. Pastarieji keli metai yra labai ypatingi technologijų rinkoje, pristatyta daugybė galimybių, sprendimų, tačiau ir gamintojų netrūksta, tad konkurencija žvėriška – iš to daugiausiai geba išlošti pirkėjai ir reklamos specialistai, nes be jų nebūtų sėkmės gamintojams, tad dėl jų labai stengiamasi.

Kalėdinės dovanos 2013: Skype Premium ir Moz Analytics nemokamai

dovanaArtėja didžiosios metų šventės, todėl paviešinsiu savotiškas „Kalėdines dovanas“: galimybę nemokamai 12 mėnesių naudotis Skype Premium bei 90 dienų Moz Analytics sistema. Tai galbūt nėra naujieną, tačiau tikiuosi, kai kai kuriems skaitytojams ši informacija bus naudinga.

Skype Premium nemokamai

Testavimo tikslais „The Skype Collaboration Project“ suteikia galimybę 12 mėnesių nemokamai naudotis kai kuriomis Skype Premium funkcijomis:

  • Nemokami grupiniai video skambučiai
  • Nemokami grupiniai ekrano vaizdo dalinimaisi
  • Skype programa be reklamų
  • Pagalba gyvai

Skaitykite toliau