Žymų Archyvai: reklama internete

Geriausi paskolų reklamavimo būdai (I dalis)

paskolų reklamaJokia paskola niekada nebūtų buvusi suteikta, jeigu žmogus nebūtų žinojęs apie galimybę pasiskolinti. Paskolų rinka yra nemaža, todėl reikia joje konkuruoti, kad gautum besiskolinančiųjų žmonių dėmesį ir sandorius. Konkuruojama sudarant palankesnes sąlygas skolintis bei reklamuojant įvairiais reklamos būdais. Kaip dažniausiai reklamuojama paskola, kokiais būdais?

Google Ads sistema

Google Ads reklamos veikia visame internete. Šios reklamos yra sugeneruojamos ir atrenkamos bei parodomos žmonėms pagal tai, kuo jie domisi. Tam tikri dalykai leidžia nustatyti net ir žmogaus materialinę padėtį. Pavyzdžiui, žmonės, kurie dažnai internete ieško ir apžiūrinėja prekes ar paslaugas, kurios būtų tikrai pigios, tikėtina, gali kada nors pritrūkti pinigų ir norėti paskolos. Arba jeigu kas nors ieško apskritai informacijos apie paskolas, tai taip pat leidžia numatyti jo poreikius. Tad besilankant įvairiuose portaluose toks žmogus dažnai mato reklamas, siūlančias pasiskolinti. Kitas žmogus toje vietoje galbūt matytų kitas reklamas, siūlančias visai kitus dalykus. Pavyzdžiui, siūlančias pirkti vestuvinę atributiką, jeigu kompiuterio vartotojas prieš tai ieškojo kažko apie vestuves.

Tai labai efektyvu, nes žmonės nuolat savo laiką leidžia internete, o ne visi ir turi reklamas blokuojantį įskiepą. Daug kas reklamas mato ir į jas reaguoja, ypatingai mažiau kompiuterinio raštingumo turintys žmonės. Taigi, Google Ads visada atsiperka žmonėms. Tačiau taip pat vartojimo paskola gali būti imama ir sužinojus apie ją kitokiais būdais, o skolintojam panaudojus kitą reklamavimo būdą.

Reklamos tikslinę auditoriją renkančiuose saituose

Dar vienas reklamos internete būdas – tai nuolatinio reklaminio banerio naudojimas tam tikroje vietoje. Galima tikėtis, kad į tam tikras svetaines ateina žmonės, pavyzdžiui, turintys mažesnes ar vidutines pajamas ir dėl to, labiau tikėtina, norintys pasiskolinti. Gal tai bus koks nors puslapis, kuriame rodomos įvairios akcijos. Gal tai bus darbo paieškos ir skelbimų puslapiai. Žinoma, jokia greita paskola nėra suteikiama bedarbiams, bet gal ten lankosi ir darbą jau turintys, tik ieškantys naujo, žmonės. Taigi, tokiose interneto svetainėse, kur tikimasi tikslinės auditorijos lankytojo srauto, taip pat nuolat gali būti reklamuojama viskas. Tai pastovūs reklamos skydeliai.

Viešoji komunikacija žiniasklaidoje

Papastai paskolų teikėjų įmonės bendradarbiauja su įvairiomis komunikacijos, skaitmeninės rinkodaros agentūromis. Šios padeda sukurti įvaizdį, reklamuoti paslaugas, atsirasti žiniasklaidoje teigiamų naujienų apsuptyje, komunikuoti įvairias naujoves įmonėje ir pan. Ar tai būtų įprastas paskolų teikėjas, ar paskola iš žmonių žmonėms platformą įsteigusi įmonė. Viešieji ryšiai daug ką taip pat nulemia ir padeda reklamuoti.

Reklamos per radiją

Kitas reklamos būdas, kuris mus užklumpa netikėtai ir nuo kurio sunku pabėgti – tai garsinė reklama. Dažniausiai ji būna paleidžiama per įvairias radijo stotis. Tai reiškia, kad tokios reklamos per radiją gali būti tada, kai mes savarankiškai klausomės savo radijo stotį ir išgirstame apie tai, kaip veikia paskolų skaičiuoklė. Jeigu apskritai nemėgstame reklamos, galime nutildyti. Tačiau labai dažnai radija groja viešajame transporte, viešose vietose, parduotuvėse, degalinėse ir kitose erdvėse, kur mes neturime teisės reguliuoti jos. Taigi, visas garsas mums patenka į ausis ir yra labai sunku arba neįmanoma to garso apskritai išvengti. Tad nereikia stebėtis, kad paskui galvoje mums skamba naujausi kreditų teikėjų džinglai.

Kitoje dalyje apžvelgsime kitus paskolų reklamavimo būdus: tai reklamos televizoriaus tinklelyje, taip pat viešose erdvėse, bei reklamos, apie kurias net nepagalvojote – dirbant su telemarketingu.

WEB reklamos galimybės. Kaip ir kokios?

Turinio rinkodaraGyvenimas persikėlė į virtualią erdvę. Nieko keisto, kad verslininkai savo paslaugas bei prekes taip pat perkėlė į internetą. Paprasčiausiai norint būti sėkmingu verslininku – būtina gyventi pagal taisykles, kurios dominuoja visuomenėje. Turinio rinkodara bei kitos reklamos galimybės lemia tai, kad vieni puslapiai yra labiau lankomi nei kiti. Juk jeigu kalbame apie internetinę parduotuvę – kiekvienam klientui labai svarbu, kad kuo daugiau žmonių užsuktų į jo prekybos vietą. Kuo daugiau lankytojų – tuo didesnė tikimybė, kad kas nors ką nors nupirks ir tuo pačiu – sklis žinia apie Jūsų siūlomas paslaugas arba parduodamas prekes.

Turinio rinkodara

Norint tikrai efektyvios priemonės būti žinomu – geriausia yra pasirūpinti savo internetinės svetainės turiniu. Kokybiškas turinys – garantija, kad klientai pas Jus užsuks. Turinio rinkodara apima labai daug skirtingų aspektų. Jeigu norite, kad apie viską būtų pagalvota – verta kreiptis į specialistus, o ne pačiam bandyti atlikti paslaugas.

  • Labai svarbu, kad visi puslapyje pateikiami tekstai atitiktų pačio puslapio informaciją. Tai reiškia, kad jeigu teikiate grožio paslaugas – tokiu atveju informacija taip pat turi būti susijusi su tuo.
  • Taip pat labai svarbu, kad puslapyje būtų reikalingos fotografijos, kurios padeda paprasčiau įsivaizduoti kokios paslaugos suteikiamos, koks rezultatas yra gaunamas. Svarbiausia, kad  interjero dizaineris įvertintų galimybes, o ne pats pasirinktumėte, kas Jūsų nuomone atrodo skoninga.
  • Turinio rinkodara apima labai daug mažų smulkmenų, kurios formuoja pačio puslapi didesnį arba mažesnį žinomumą. Kiekviena smulkmena yra labai reikšmingas ir gali nulemti, ar žmogus lankysis puslapyje, ar ne. Net ir puslapio krovimo greitis, navigacija ir panašūs veiksniai lemia labai daug.
  • Formuojant turinį reikia nepamiršti konkrečių raktinių žodžių, kurie palengvina puslapio suradimą paieškos sistemoje. Nors kokybiškas turinys kuriamas žmogui – robotai taip pat prisideda prie puslapio populiarėjimo.

Geras turinys gali garantuoti ir kur kas didesnį žinomumą.

SEO paslaugos

Dar viena galimybė padaryti puslapį kur kas labiau žinomu – SEO paslaugos. Jos garantuoja, kad optimizuotas puslapis atsidurs aukštose Google paieškos pozicijose. Tai tuo tarpu užtikrina, kad vis daugiau žmonių užsuks į puslapį. Tiesa, jeigu Jūs norite, kad kartą pas jus užsukę ateitų vėl ir vėl, tokiu atveju prieš naudojantis SEO reikia sutvarkyti turinį.

Nereklamuokite, kol nebūsite tikras, kad pasiektas geriausias Jūsų turimo puslapio pavyzdys.

Google AdWords

Greta SEO labai dažnai minima ir Google AdWords, kuri taip pat skirta būtent tam, kad jus žmonės paprasčiau pamatytų paieškos sistemoje. Tiesa, naršytojai labiau linkę pasirinkti tuos puslapius, kurie yra pasiūlomi organiškai. Vien todėl Google AdWords įtaka darosi vis mažesnė ir mažesnė. Gali būti, kad greitu metu jis taps apskritai labai retai apsirenkama. Natūralu, kad kol yra paklausa – pasiūla taip pat egzistuoja. Tačiau kadangi klientai mato skirtumą tarp reklamos naudos – jie renkasi tai, kas jiems labiau apsimoka.

Ką daryti, kad internetinis puslapis būtų patrauklus naršytojams?

Anksčiau mūsų paminėtos smulkmenos labiausiai ir prisideda prie to, kad vieni puslapiai yra labiau mėgstami naršytojų, kai tuo tarpu kiti – mažiau. Aišku viena, kad perkelti savo verslą į internetinę erdvę yra būtina. Lygiai taip pat perkėlus reikia nepamiršti pasinaudoti ir įvairiomis reklamos galimybėmis. Efektyvi reklama, tiesa, nepadės tokiu atveju, jeigu Jūsų verslas nebus labai kokybiškas. Tai tik galimybė tapti labiau žinomu, tačiau jeigu siūlomos paslaugos arba produkcija netinka klientams – pardavimų jie nepadidins.

Kokius „Google AdWords“ tikslus reikėtų išsikelti?

skaitmenine rinkodaraPlanuodami visas reklamines kampanijas, pirmiausia atsižvelgiate į savo verslo specifiką, verslo galimybes ar tikslinę auditoriją. Tą patį darykite planuodami ir „Google AdWords“ reklaminę kampaniją — išsikeldami tikslus, atsižvelkite į savo verslo tikslus.

Dažniausiai iškeliami tikslai yra — atvesti didelį vartotojų srautą į tinklalapį, didinti prekės ženklo žinomumą, skatinti pirkėjų lojalumą, pateikiant specialius pasiūlymus, didinti pardavimus ar kitas nusistatytas konversijas, pvz.: naujienlaiškių prenumerata, registracija, užklausos pateikimas ir t.t.

Nustatydami reklaminės kampanijos tikslus ir svarbiausias Jūsų verslo konversijas, suderinkite juos su verslo sfera, kurioje dirbate bei apsibrėžkite kriterijus, kuriais matuosite sėkmę.

Įvertinkite savo galimybes

Planuodami „Google AdWords“ reklaminę kampaniją, privalote žinoti, kokius realius tikslus Jūsų verslas gali pasiekti. Įvertinkite savo galimybes, ar galite parduoti tiek, kiek numatėte savo tiksluose. Būna atvejų, kad paaiškėja, jog prekių kiekis ribotas, vėluoja prekių gamyba ar trūksta žmogiškųjų išteklių, kurie aptarnautų pirkėjus.

Nusistatykite reklaminės kampanijos biudžetą ir pagal jį pasirinkite tinkamas priemones. Galėdami skirti didelį biudžetą, suskirstykite jį pagal vartotojo pirkimo procesus.

Skaitykite toliau