Temos Archyvai: Verslas

Reklama ekranuose – efektyvus pardavimų skatimo būdas

reklama ekranuose

Žmonės, išgirdę žodį „reklama“, dažnai nesąmoningai pradeda reikšti nepasitenkinimą tomis „nesąmonėmis“, kurios tik ir trukdo žiūrėti mėgstamą serialą ar užima didžiąją dalį spaudos leidinio puslapių. Tačiau paklausti, kodėl, išėjus iš prekybos centro, jų pirkinių krepšelyje atsidūrė vienas ar kitas produktas, sutrinka: reklama, sukurta gabaus specialisto, yra tokia įtaigi, jog suformuoja natūralų poreikį pirkti. Mūsų gyvenime, kur bepažvelgsi, pilna reklamos. Reklama ekranuose – viena jos rūšių.

Didesniame prekybos centre yra apstu vietų, kuriose galima įsigyti tam tikras prekes ir paslaugas bei papramogauti. Platus ne tik paslaugų asortimentas, bet ir prekybos centruose besilankantis kontingentas – mamytės su mažyliais, verslininkai, porelės, pensininkai. Vieni ateina turėdami konkrečius poreikius, kiti tik apžiūrėti vieną ar kitą daiktą, o gal tiesiog praleisti laiką. Verslininkai žmogų, užsukusį į prekybos centrą, net nežada išleisti tuščiomis: idealu, jei pastarasis įsigytų ne tik tai, ką suplanavo, bet dar daugiau, o gal ir net taptų lojaliu, nuolatinį pelną nešančiu klientu. Įgyvendinti šį tikslą padeda ne tik gausybė produktų lentynose, bet ir prekybos centruose rodoma reklama ekranuose. Prisiminkite, galbūt ir jūs, pamatę reklamuojamą naują prekinį ženklą ar akciją mėgstamam produktui, netikėtai pakeitėte įprastą apsipirkinėjimo maršrutą ir pasukote ten, kur galima rasti siūlomą daiktą?

Reklama prekybos centruose esančiuose ekranuose yra ne tik orientuota į įvairias visuomenės grupes bei patenka į daugelio pirkėjų akiratį, tai – reklamos forma, kurią paprastais žodžiais galima įvardinti kaip neįkyria klientui. Pastaroji tarsi įsilieja į foną ir yra neatskiriama prekybos centro atmosferos dalis. Savaime suprantama, jei skubi ir galvotrūkščiais šluoji prekes nuo lentynos, nesidairysi aplinkui, tačiau tada, kai, pavyzdžiui, lauki, kol žmona atidžiai perskaitys visų plaukų šampūnų sudėtį ir į krepšelį įsidės tą vienintelį, spalvinga reklama gali tapti puikiu laiko praleidimo būda. Itin efektyvus variantas – reklamos transliavimas prie kasų. Eilės kasose priverčia stabtelėti net ir labiausiai skubančius, tad dažno akys nukrypsta būtent į ekrane rodomą reklamą. Nebūtina, jog tai, ką išvydo klientas, būtų įsigyta čia ir dabar, tačiau tikėtina, jog kitą kartą, pamatęs reklamuotą produktą, iš galimų alternatyvų pasirinks būtent jį. Efektyvi reklama suveikia kaip savotiškas patvirtinimas, jog tai – geras ir patikimas produktas.

Geriausi paskolų reklamavimo būdai (I dalis)

paskolų reklamaJokia paskola niekada nebūtų buvusi suteikta, jeigu žmogus nebūtų žinojęs apie galimybę pasiskolinti. Paskolų rinka yra nemaža, todėl reikia joje konkuruoti, kad gautum besiskolinančiųjų žmonių dėmesį ir sandorius. Konkuruojama sudarant palankesnes sąlygas skolintis bei reklamuojant įvairiais reklamos būdais. Kaip dažniausiai reklamuojama paskola, kokiais būdais?

Google Ads sistema

Google Ads reklamos veikia visame internete. Šios reklamos yra sugeneruojamos ir atrenkamos bei parodomos žmonėms pagal tai, kuo jie domisi. Tam tikri dalykai leidžia nustatyti net ir žmogaus materialinę padėtį. Pavyzdžiui, žmonės, kurie dažnai internete ieško ir apžiūrinėja prekes ar paslaugas, kurios būtų tikrai pigios, tikėtina, gali kada nors pritrūkti pinigų ir norėti paskolos. Arba jeigu kas nors ieško apskritai informacijos apie paskolas, tai taip pat leidžia numatyti jo poreikius. Tad besilankant įvairiuose portaluose toks žmogus dažnai mato reklamas, siūlančias pasiskolinti. Kitas žmogus toje vietoje galbūt matytų kitas reklamas, siūlančias visai kitus dalykus. Pavyzdžiui, siūlančias pirkti vestuvinę atributiką, jeigu kompiuterio vartotojas prieš tai ieškojo kažko apie vestuves.

Tai labai efektyvu, nes žmonės nuolat savo laiką leidžia internete, o ne visi ir turi reklamas blokuojantį įskiepą. Daug kas reklamas mato ir į jas reaguoja, ypatingai mažiau kompiuterinio raštingumo turintys žmonės. Taigi, Google Ads visada atsiperka žmonėms. Tačiau taip pat vartojimo paskola gali būti imama ir sužinojus apie ją kitokiais būdais, o skolintojam panaudojus kitą reklamavimo būdą.

Reklamos tikslinę auditoriją renkančiuose saituose

Dar vienas reklamos internete būdas – tai nuolatinio reklaminio banerio naudojimas tam tikroje vietoje. Galima tikėtis, kad į tam tikras svetaines ateina žmonės, pavyzdžiui, turintys mažesnes ar vidutines pajamas ir dėl to, labiau tikėtina, norintys pasiskolinti. Gal tai bus koks nors puslapis, kuriame rodomos įvairios akcijos. Gal tai bus darbo paieškos ir skelbimų puslapiai. Žinoma, jokia greita paskola nėra suteikiama bedarbiams, bet gal ten lankosi ir darbą jau turintys, tik ieškantys naujo, žmonės. Taigi, tokiose interneto svetainėse, kur tikimasi tikslinės auditorijos lankytojo srauto, taip pat nuolat gali būti reklamuojama viskas. Tai pastovūs reklamos skydeliai.

Viešoji komunikacija žiniasklaidoje

Papastai paskolų teikėjų įmonės bendradarbiauja su įvairiomis komunikacijos, skaitmeninės rinkodaros agentūromis. Šios padeda sukurti įvaizdį, reklamuoti paslaugas, atsirasti žiniasklaidoje teigiamų naujienų apsuptyje, komunikuoti įvairias naujoves įmonėje ir pan. Ar tai būtų įprastas paskolų teikėjas, ar paskola iš žmonių žmonėms platformą įsteigusi įmonė. Viešieji ryšiai daug ką taip pat nulemia ir padeda reklamuoti.

Reklamos per radiją

Kitas reklamos būdas, kuris mus užklumpa netikėtai ir nuo kurio sunku pabėgti – tai garsinė reklama. Dažniausiai ji būna paleidžiama per įvairias radijo stotis. Tai reiškia, kad tokios reklamos per radiją gali būti tada, kai mes savarankiškai klausomės savo radijo stotį ir išgirstame apie tai, kaip veikia paskolų skaičiuoklė. Jeigu apskritai nemėgstame reklamos, galime nutildyti. Tačiau labai dažnai radija groja viešajame transporte, viešose vietose, parduotuvėse, degalinėse ir kitose erdvėse, kur mes neturime teisės reguliuoti jos. Taigi, visas garsas mums patenka į ausis ir yra labai sunku arba neįmanoma to garso apskritai išvengti. Tad nereikia stebėtis, kad paskui galvoje mums skamba naujausi kreditų teikėjų džinglai.

Kitoje dalyje apžvelgsime kitus paskolų reklamavimo būdus: tai reklamos televizoriaus tinklelyje, taip pat viešose erdvėse, bei reklamos, apie kurias net nepagalvojote – dirbant su telemarketingu.

Kaip šiuolaikinėmis priemonėmis padidinti verslo sėkmę?

turinio reklamaSėkmingai plėtojamas verslas užtikrina klientų lojalumą ir augantį pelną. Siekiant prisitaikyti prie nuolatos besikeičiančios rinkos, būtina gręžtis į skaitmeninę erdvę – internetas atveria praktiškai neribotas galimybes pasiekti potencialiai didelę auditoriją ir perduoti jai aktualią žinią. Ekspertai prognozuoja, kad dėmesys internetinės rinkodaros kanalams laikui bėgant sparčiai augs, ypač – turinio rinkodarai, vaizdinei ir mobiliai reklamai.

Svarbiausia – turinys

Siekiant optimalių rezultatų, šiuo metu didžiausias dėmesys turėtų būti skiriamas turinio rinkodarai, t. y. vertingo ir prasmingo turinio kūrimui ir jo reklamai. Tinkamai parinktos turinio priemonės didina prekinio ženklo žinomumą, formuoja teigiamą įmonės įvaizdį ir skatina klientų lojalumą. Be to, unikalus ir patrauklus turinys yra palankiai vertinamas didžiųjų paieškos tinklų, kas padeda užtikrinti aukštesnes svetaines pozicijas paieškoje.

Reklamos pirkimas

Itin populiarus sprendimas Lietuvoje – reklamos pirkimas paieškos sistemose ir socialiniuose tinkluose. Reklama gali būti užsakoma priklausomai nuo vartotojų pomėgių, amžiaus, atsižvelgiant į demografinius rodiklius ir kitus konkrečiu atveju aktualius veiksnius. Atlikta vartotojų veiksmų analizė leidžia parinkti konkrečiu atveju tinkamiausią reklamos žinutę, reklamos transliavimo laiką ir jos pobūdį. Tiesa, siekiant optimaliausių rezultatų būtina bendrauti su šios srities profesionalais. Tai reiškia, kad tik ilgametę patirtį turinti internetinės rinkodaros bendrovė atsakys į visus jūsų klausimus ir patars dėl tinkamiausių užsakomos reklamos kanalų individualioje situacijoje.

Mobili ir vaizdinė reklama

Pastaraisiais metais sparčiai auga dėmesys mobiliesiems įrenginiams. Vis daugiau Lietuvos gyventojų naudojasi išmaniaisiais įrenginiais, kurie naudojami ir kasdieniam naršymui internete. Kitaip sakant, norint pasiekti didesnį potencialios auditorijos dėmesį, būtina ieškoti optimaliausių mobiliosios reklamos priemonių.

Rinkodaros specialistai ragina daugiau dėmesio skirti ir vaizdo reklamai. Atlikti tyrimai rodo, kad vis daugiau žmonių naršo internete, kai žiūri televizorių. Be to, vis daugiau Lietuvos gyventojų televiziją žiūri internetu ir tai daro reguliariai, kiekvieną dieną. Manoma, kad minėtoji tendencija laikui bėgant turėtų sparčiai augti. Natūraliai, vaizdo reklamai skirtos išlaidos taip pat turėtų didėti.

Rinkitės profesionalus

Kad internetinė rinkodara suteiktų realios naudos ir atitiktų jūsų išsikeltus lūkesčius, bendraukite su patikima skaitmeninės rinkodaros bendrove, kurioje dirba atskirų sričių profesionalai, galintys pasiūlyti optimaliausius sprendimus individualiu atveju. Kad išvengtumėte netikėtumų, iš anksto pasidomėkite darbų įgyvendinimo terminais ir planuojamais rezultatais, pasiklauskite, kokias garantijas suteikia įmonė ir kokios yra paslaugų kainos.

 

Kaip užregistruoti prekės ženklą?

prekės ženklo registracijaPrekės ženklą registruoja ne visi verslininkai. Vis dėlto, tokia registracija gali būti labai naudinga ir užkirsti kelią kitų bendrovių norui žongliruoti Jūsų idėjomis. Užsienyje tai labai populiaru, Lietuvoje dar tik žengiami pirmieji žingsniai. Savo ramybei tereikia atlikti kelias procedūras.

Prekė, o ne prekių rūšis

Pagrindinė taisyklė, kad prekės ženklo registracija atliekama prekei, o ne jos rūšiai. Ženklas gali būti sukurtas kaip žodis, simbolis, pseudonimas, šūkis ar erdvinės formos. Lietuvoje galioja įstatymas, kuris reglamentuoja prekės ženklo registracija. Reglamente nurodoma, kad galimas tik moralaus ir neprieštaraujančio viešajai tvarkai prekinio zenklo registravimas europos sajungoje.

Procedūra

Procedūra prasideda ne tik sukūrus ženklą, tačiau ir pasirinkus prekių ar paslaugų sektorių, kuriame jis bus naudojamas. Taip pat Jums reiks įsitikinti ar panašaus į Jūsų prekės ženklo registracija nebuvo atlikta. Jums nebus leista pabaigti procedūros jeigu Jūsų prekės ženklo registracija yra labai panaši į kito jau užregistruoto asmens prekinį ženklą, įmonės logotipą.

Jeigu viskas eina lyg sviestu patepta valstybiniam patentų biurui pateikite specialios formos paraišką. Paraiškoje turi būti aprašymas, ženklo vizualizacija arba nuotrauka ir kiti dokumentai pagal reikalavimus, kuriuos nustato prekės ženklų įstatymas.

Galioja dešimt metų

Tuomet visą darbą perims patentų biuras, kuris tikrins ir tirs Jūsų pateiktus dokumentus, nustatys kuriai vienai iš keturiasdešimt penkių nicos klasifikacijos klasės rūšiai priklauso prekinis ženklas. Gavę patvirtinimą turėsite sumokėti nustatytą prekinio zenklo registravimas kaina. Dažniau klausiama kiek kainuoja registruoti prekes zenkla? Tačiau čia vienareikšmio atsakymo nėra, o logotipo registravimas kaina priklauso nuo dizainerių, kurie jį sukūrė įkainių, ar per tris mėnesius yra sumokama įmoka patentų biurui (priešingu atveju dokumentus reikia teikti iš naujo), bei kitų faktorių.

Jeigu prekinio ženklo patentavimas buvo atliktas teisingai jis bus paskelbtas patentų biuro biuletenyje. Kiti asmenys dar galės nuginčyti tokį sprendimą, tačiau tai retai kada pasitaiko.

Vėliau prekes zenklu registras išduos jums specialų liudijimą, kuris galios dešimt metų. Pasibaigus šiam terminui jo galiojimas gali būti pratęstas. Tačiau tam reikia paprastesnės, tačiau papildomos procedūros.

 

 

SEO optimizacija. Kas tai iš tiesų yra?

seo optimizacija paieškos sistemomsVerslas šiais laikais rutuliojamas dviejose terpėse – „realioje“ ir virtualioje. Tad tiesiog natūraliai kyla klausimas, kaip išreklamuoti prekes ar paslaugas internete. Ieškant informacijos tenka susidurti su  terminu „SEO optimizacija paieškos sistemoms“. Apie SEO naudą buvo kalbama daug, tačiau, jei su šia sritimi nesate gerai susipažinęs,  gali iškilti nemažai klausimų.

Verslas paminėtas neatsitiktinai, tačiau SEO optimizacija paieškos sistemoms reikalinga ne tik ten, kur vykdoma ekonominė veikla. Sukūrėte tinklaraštį ir ketinate kelti įrašus tiesiog savo malonumui? Tam, kad jūsų mintys pasiektų skaitytojus, nepakanka paskelbti poros įrašų. Reikalinga veiksmų visuma. Veiksmų, kurie padėtų artėti prie tikslo. O tikslų būna nevienodų. Saviraiška, klientų pritraukimas, idėjos skleidimas ir t. t. Trys raidės – SEO – yra tai, kas svarbu kiekvienam interneto svetainės savininkui.

O kaipgi lankytojai? Pirmiausia jie pajunta naudą, nes aktualią temą / prekę / paslaugą randa greičiau. Nereikia naršyti po devynias galybes paieškos sistemos puslapių. Dažniausiai pasitenkinama pirmuoju. Nes internetas – greičio sinonimas. Ir šis titulas netektų prasmės, jei kaskart ko nors ieškant reikėtų nukeliauti kryžiaus kelius.

SEO optimizacija paieškos sistemoms susideda iš mažesnių ir didesnių veiksmų. Galbūt girdėjote ir tokius pavadinimus kaip „vidinė“ ir „išorinė“. Atrodo komplikuota? Nusiminti neverta, mat yra specialistų, turinčių nemenką įdirbį. Koks yra geras SEO specialistas? Jis kreipia dėmesį į klientų poreikius, išanalizuoja situaciją, sudaro bent preliminarų planą. Į pagalbą pasitelkiami tekstų rašytojai ir kitų paslaugų teikėjai.

Kad nereikės SEO terpe rūpintis patiems, džiugi žinia. Bet nesinorėtų kreiptis nieko nežinant, kokią paslaugą ruošiatės užsakyti, ar ne? Todėl pateikiame analogiją, padėsiančią suprasti, kokia optimizacijos reikšmė. Sakykim, pažįstamas rekomendavo batų parduotuvę. Ji įsikūrusi Pavardenio gatvėje 6. Nuvykstate ten, bet nerandate nei lentelės su tokiu numeriu, nei iškabos, kur būtų skelbiama apie batus. Laiko sąnaudos – realios, o naudos nėra. Lygiai taip pat ir virtuali paieška. Ji arba duoda vaisių, arba ne.

Kad nenutiktų kaip ką tik pateiktame pavyzdyje ir kad internautai jus atrastų, būtina SEO optimizacija paieškos sistemoms. Tai tarsi dėmesį patraukianti iškaba. Tarsi parduotuvės ar kitokios įstaigos priartėjimas prie vartotojo, kad šiam būtų kuo patogiau.

Individualios veiklos vykdymas būnant darbo biržoje ir kt.

ivElektroninių parduotuvių įteisinimas Lietuvoje yra vienas paprasčiausių, nes prekyba užsiimantiems asmenims nėra būtinybės iškart pereiti prie įmonės steigimo. Individualios veiklos pažyma yra pakankamas dokumentas, kuris leistų verstis prekyba legaliai. Tiesa, įregistravus veiklą, lieka tik laiku sumokėti nustatyto dydžio mokesčius. Daugelis žmonių, besidominčių savarankiška veikla, yra suklaidinti – kai kurie teigia, jog mokesčius teks mokėti net jeigu ir nebus pelno, neva teks eiti į minusą. Bet, tai yra tiesiog dezinformacija, nes visi mokesčiai sumokami tik nuo grynojo pelno t.y. tuomet kai iš pajamų atimamos viso leidžiamos išlaidos.

Sumokėti daugiau mokesčių nei uždirbama pajamų galima tik tuomet, jeigu veikla nėra pakankamai pelninga. Pavyzdžiui, nedrausti asmenys turi patys kas mėnesį mokėti 31,5 euro mokestį už privalomą sveikatos draudimą, todėl jeigu pelnas nesiekia tokios sumos, tai ir susidaro nuostolis. Bet, šį mokestį turi mokėti visi – net ir nevykdantys veiklos. Už jus šį mokestį gali sumokėti valstybė, jeigu esate dieninio skyriaus studentas, taipogi šio mokesčio mokėti nereikia, jeigu esate registruoti darbo biržoje. Patikslinimui – registruoti darbo biržoje asmenys negali vykdyti veiklos nemokant sveikatos draudimo mokesčio. Jūs galite būti registruoti darbo biržoje ir tuo pačiu metu galite vykdyti individualią veiklą, bet už jus niekas PSD mokesčio nesumokės.

Kai kurie asmenys, vykdydami individualią veiklą pagal pažymą, registruojasi į darbo biržą ne šiaip sau – jie taip elgiasi todėl, kad užsiregistravus, keičiasi jų statusas. Jie iš savarankiškai dirbančiais, gali tapti dirbančiais – keičiasi jų statusas duomenų bazėse. Jeigu asmuo tik vykdo individualią veiklą ir nėra registruotas darbo biržoje, tai jis laikomas tik savarankiškai dirbančiu.

Individuali veikla gali būti vykdoma kad ir apskirtą parą, nes jos nereguliuoja joks darbo kodeksas. Tik reikėtų išskirti atvejus, kuomet individualią veiklą vykdantis asmuo įdarbina žmogų pagal darbo sutartį – būtina laikytis visų darbo kodekso reikalavimų dėl darbuotojo teisių užtikrinimo. Taip, supratote teisingai – individualią veiklą vykdantys asmeny gali įdarbinti kitus žmones pagal darbo sutartis. Visą šią informaciją jūs galite rasti VMI bei SODROS puslapiuose.

Kodėl naudinga buhalterinė apskaita Kaune?

apskaitaBuhalterio darbas – vienas sunkiausių visoje įmonėje. Tą gali pripažinti ne tik pats buhalteris, bet ir vadovai, kurie bent kartą bandė pagelbėti buhalteriui ar taupymo sumetimais patys ragavo buhalterio duonos. Buhalterinė apskaita Kaune, sąskaitų faktūrų sekimas ir vedimas, atlyginimų apskaičiavimas yra ne tik kruopštus ir daug laiko reikalaujantis, bet ir labai atsakingas darbas.

Kodėl atsakomybės tiek daug?

Kartais ne visiems lengva suprasti, ko tas buhalteris įmonėje toks svarbus. Paslaptis labai paprasta – kuo įmonėje geriau dirba buhalteris, tuo ji patikimesnė, efektyviau dirba, tinkamiau naudoja savo resursus. Nes profesionalus ir geras buhalteris yra ne tik tas, kuris kiekvieną mėnesį perveda darbuotojams atlyginimus, tačiau tas, kuris rūpinasi įmonės finansine padėtimi, stebi, ar efektyviai naudojamos lėšos, analizuoja išlaidas ir kuria taupymo planus. Tik tinkamai naudojantis turimais finansais ir naujomis investicijomis įmonė gali dirbti sparčiai ir našiai. O kur pinigai, ten ir atsakomybė. Netinkamai atlikta buhalterinė apskaita Kaune, prastai paskaičiuoti pavedimai ar nepateiktos ataskaitos reikalingoms institucijoms gali kaip reikiant sugadinti įmonei reikalus.

Skaitykite toliau

Biuro kėdės ir faneros stalo duetas

biuro kėdėsŠis baldų duetas dažniausiai galioja ir yra taikomas, jeigu ofise yra daugiausiai dirbama kompiuteriais. Tačiau vargu ar būtų galima rasti biurų, kur šie aparatai būtų nenaudojami. Tam, kad vyktų produktyvus darbas kompiuteriu, reikia patogios biuro kėdės ir tinkamo stalo. Tai baldai, kurie garantuos kiekvieno darbuotojo komfortišką darbinę aplinką.

Žmonėms, dirbantiems iš namų, vadinamiesiems “freelancer’iams” mažai tenka biuro badais rūpintis, nes jiems platų bei patogų darbo stalą gali atstoti viena didelė sumontuota faneros plokštė. Tuomet po stalviršiu užteks įsigyti ir įstumti stalčių bloką su ratukais – štai jau ir pusė darbo kabineto. Belieka nepasimesti biuro kėdės rinkimuose.

Jei kada esate ilgiau dirbę kompiuteriu ar užsiėmę kitu darbu sėdėdami prie stalo ir nedarę atitinkamai kasvalandinių petraukėlių, tikriausiai pajutote, kad maudžia viename ar kitame šone, gali diegti nugarą ar sprandą. Tai – netinkamų biuro baldų įtaka. Tad biuro kėdė privalo būti kokybiška, patogi ir praktiška. Ji privalo turėti atramas rankoms pasidėti bei būti reguliuojama, kad galėtumėte sumažinti arba padidinti jos aukštį bei atkaltės kampą. Turėdami tokią kėdę ja galėsite dalintis ir su kitais šeimos nariais, nes ji galės būti pritaikyta pagal kiekvieno žmogaus fiziologines savybės. Dar gerai, jeigu biuro kėdė turi atramėlę kojoms pasidėti. Ten laikant kojos, jos ne taip greitai pavargs, nes sėdinčiųjų darbuotojų dažna ne tik nugaros bei sprando skausmų problema, bet ir nuvargusių kojų. Sėdint nuleistomis kojomis į jas subėga kraujas. Išsiplečia venos, todėl jaučiamas kojų patinimas. Dirbdami kiekvieną darbą nepamirškite vis dažniau pakeisti kūno padėties bei nors trumpam pailsėti, atsikvėpti nuo darbų.

Skaitykite toliau

Kodėl populiarios greitos paskolos?

greitas kreditasDaugelis iš mūsų pažįstame bėdą, kai pritrūksta šimto kito piniginėj, kai reikia susiplanuoti atostogas, gimtadienio šventę, Šv. Kalėdų dovanų pirkimą ar tiesiog pagaliau įsigyti seniai numatytą pirkinį. Vieni eina pas draugus arba šeimos narius pasiskolinti, kiti – ieško papildomo pajamų šaltinio, treti žino, kad greitos paskolos gali šias bėdas išspręsti. Nors televizoriaus ekranas, radijo reklamos bei spauda mirgėte mirga apie greitas paskolos, tačiau mums, šių paslaugų gavėjams, tai – tik į naudą, nes kuo daugiau tokių kompanijų, tuo geresnes sąlygas jos gali pasiūlyti, o mes – išsirinkti. Matematika paprasta, nes konkurencija dar niekam nepakenkė, o vartotojai juk norisi rinktis iš keleto variantų.

Akivaizdu, kad greitos paskolos populiarėja ir jų tempai auga labai sparčiai. Kodėl taip yra? Priežastys paprastos:

  • greitos paskolos suteikiamos greitai;
  • nereikalingi jokių dideli formalumai;
  • galima gauti suma gali būti nuo kelių šimtų litų, iki kelių tūkstančių, tad jos užteks tiek smulkiems pirkiniams, tiek didesnėms netikėtoms išlaidoms;
  • lankstus grąžinimo terminas, nes greitą paskolą galima grąžinti pagal Jūsų pasirinktą laikotarpį, kuris gali būti nuo kelių mėnesių, iki kelių metų. Jei norėsite, paskolą galėsite grąžinti ir ankščiau termino.

Skaitykite toliau

Kaip suorganizuoti įmonės vakarėlį?

įmonės vakarėlisSuorganizuoti įmonės vakarėli nėra pati lengviausia užduotis. Skanus maistas, gėrimai, muzika ir šokiai iki ryto – smagu, bet gerokai pabodę, todėl norisi originalumo ir įsimintinumo, kad įmonės šventė neprimintų eilinio giminės baliaus. Taigi, kyla klausimas, ko reikia geram įmonės vakarėliui? Ar įsimintiną vakarą galima suorganizuoti pačiam, o gal geriau tokį dalyką kaip renginių organizavimas Vilniuje ar kituose miestuose palikti savo srities asams?

Kaip išrinkti vakarėlio temą?

Šventės tema – vakarėlio pagrindas, tačiau ją sugalvoti ne visada paprasta. Negalima pamiršti, kad įmonės vakarėlio tikslas ne tik skaniai pavalgyti ar gardžiai pasijuokti, bet ir geriau susipažinti su kolegoms ir parodyti save. Juk ne veltui sakoma, kad per įmonių šventės geriausiai formuojasi taip vadinamas „team building’as” (komandinės dvasios kėlimas). Taigi, labai svarbu, kad įmonės vakarėlyje dalyvautų visi kolegos, negalima nė vieno pamiršti ir palikti jų „stebėtojų” vaidmenyje. Aktyvus visų dalyvavimas byloja, kad vakarėlis tikrai buvo vykęs. Geriausias variantas, kai vakarėlio tema būna nenuvalkiota, neįprasta, egzotiška, o kartais ir lengvai šokiruojanti. Tiesa, humoras  – nepamainomas šventės palydovas, kuris dominuotų bet kurioje šventės temoje.

Vakarėlio tema išrinkta, kas toliau?

Išrinktą temą svarbu tinkamai įgyvendinti. Jei manote, kad pakaks kostiumų, tai labai klystate,, visa šventės aplinka – dekoracijos, muzika, maistas, gėrimai ir pramogos turi alsuoti jūsų pasirinkta tema. Beje, renginių organizavimo specialistai rekomenduoja, kad kiekviename vakarėlyje turi būti kulminacija – šventės vinis, tai gali būti ir egzotiški pilvo šokėjų pasirodymai, ir ugnies meistrų pasirodymas. Tarkim, renginių organizavimas Vilniuje gali būti puiki terpė riterių kovoms imituoti. Visa tai priklauso tik nuo jūsų fantazijos

Jei įmonės vakarėlio biudžetas leidžia, galima pasitelkti ir tokias atrakcijas kaip fejerverkai, batutas, šviečiantys oro žibintai ir pan.

Skaitykite toliau