Žymų Archyvai: reklama

Marketingas socialiniuose tinkluose

reklama

Socialinių tinklų platformos yra prieinamos kiekvienam ir toliau didėja lankytojų kiekiu bei turiniu, kurį gali pasiūlyti. Įmonės, žinodamos tai, stengiasi išnaudoti šias galimybes ir padidinti savo žinomumą, pagerinti komunikaciją tarp įmonės ir potencialių klientų, tokiais būdais bandant padidinti savo pelną. Deja, dauguma kompanijų, kurios nusprendžia prisijungti prie šių platformų, yra visiškai nepasiruošusios, dažnai lieka išvaistę laiką ir pinigus. Tad ką reikėtų žinoti prieš pradedant dirbti su socialiniais tinklais?

Visi sako, kad reklama socialiniuose tinkluose yra nemokama. Teoriškai taip, praktiškai – ne visai. Kiekvienas asmuo gali sukurti socialinių tinklų paskyrą tiek sau, tiek net savo augintiniui, ir tai padaryti nieko nekainuoja. Sukurti įmonės socialinių tinklų paskyrą irgi nieko nekainuoja, bet pati paskyra be jokio turinio yra bevertė ir jokių teigiamų rezultatų neparodys. Kelti turinį socialiniuose tinkluose irgi nieko nekainuoja, bet sukurti turinį, kuris sudomintų vartotojus, užima laiko, o laikas taip pat yra pinigai. Jeigu norite geresnių rezultatų, reikia pagalvoti ir apie tikslinę auditoriją: kokiuose socialiniuose tinkluose jie lankosi ir kokiu metu galima patraukti jų dėmesį. Tai žinant, galima naudotis „Boostinimo“ funkcijomis, kurių pagalba jūsų apibrėžtai tikslinei auditorijai jūsų įrašai bus iškeliami į viršų, garantuojant, kad turinys nepasimes tarp tūkstančių kitų įrašų ir bus pastebėtas. Tačiau ši funkcija taip pat kainuoja ir jau ne vien laiką, bet ir pinigus.

Kad panaudoti resursai turėtų didesnę vertę, pirmiausiai reikėtų nuspręsti, ką tiksliai norima pasiekti dirbant su socialiniais tinklais. Didesnis žinomumas, pelno augimas ar geresnė komunikacija yra neblogi pavyzdžiai, bet labai abstraktūs. Kiekviena marketingo agentūra rekomenduos visų pirma išskaidyti savo tikslus į smulkesnes ir lengviau išmatuojamas užduotis. Turėdami tvirtą planą, galėsite judėti reikiama linkme ir nuspręsti, kurie socialiniai tinklai jums padės pasiekti norimus rezultatus greičiausiai.

Facebook‘as yra milžiniška socialinių tinklų platforma, kuria naudojasi didžiausias žmonių kiekis visame pasaulyje, turinti platų reklamos priemonių pasirinkimą, todėl tai yra vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasirinkimų. Jeigu jūsų tikslinė auditorija yra kitos kompanijos, galima dirbti su LinkedIn platforma, kurioje sukuriama aplinka yra profesionali, skirta B2B tikslinėms grupėms ar darbo ieškantiems specialistams. Taip pat, jeigu jūsų įmonės tikslinė vartotojų grupė daugiausia susidaro iš moterų, Pinterest gali būti puikus pasirinkimas, nes didžioji dauguma Pinterest lankytojų yra moterys. Kiekviena platforma turi milžinišką lankytojų grupę ir į kiekvieną iš jų lankytojai eina su skirtingomis intecijomis, tad auditorijos irgi skiriasi.

Socialiniai tinklai – tai tik dar viena platforma, kurioje, kaip ir televizijoje, radijuje ar spaudoje, galima siųsti prekinio ženklo žinutę. Nors pradėti dirbti su socialiniais tinklais atrodo lengviau ir pigiau, kad pasiektumėte gerų rezultatų, reikia ekspertizės bei finansinių investicijų. Lengvai išmatuojamų ir realistinių rezultatų nusistatymas bei priemonių plano parengimas gali viską palengvinti. Aiškiai apsibrėžus, kokios marketingo paslaugos yra reikalingos bei gerai žinant savo tikslinę auditoriją, tampa lengviau efektyviai pasirinkti socialinius tinklus ir juos tinkamai išnaudoti.

 

Geriausi paskolų reklamavimo būdai (I dalis)

paskolų reklamaJokia paskola niekada nebūtų buvusi suteikta, jeigu žmogus nebūtų žinojęs apie galimybę pasiskolinti. Paskolų rinka yra nemaža, todėl reikia joje konkuruoti, kad gautum besiskolinančiųjų žmonių dėmesį ir sandorius. Konkuruojama sudarant palankesnes sąlygas skolintis bei reklamuojant įvairiais reklamos būdais. Kaip dažniausiai reklamuojama paskola, kokiais būdais?

Google Ads sistema

Google Ads reklamos veikia visame internete. Šios reklamos yra sugeneruojamos ir atrenkamos bei parodomos žmonėms pagal tai, kuo jie domisi. Tam tikri dalykai leidžia nustatyti net ir žmogaus materialinę padėtį. Pavyzdžiui, žmonės, kurie dažnai internete ieško ir apžiūrinėja prekes ar paslaugas, kurios būtų tikrai pigios, tikėtina, gali kada nors pritrūkti pinigų ir norėti paskolos. Arba jeigu kas nors ieško apskritai informacijos apie paskolas, tai taip pat leidžia numatyti jo poreikius. Tad besilankant įvairiuose portaluose toks žmogus dažnai mato reklamas, siūlančias pasiskolinti. Kitas žmogus toje vietoje galbūt matytų kitas reklamas, siūlančias visai kitus dalykus. Pavyzdžiui, siūlančias pirkti vestuvinę atributiką, jeigu kompiuterio vartotojas prieš tai ieškojo kažko apie vestuves.

Tai labai efektyvu, nes žmonės nuolat savo laiką leidžia internete, o ne visi ir turi reklamas blokuojantį įskiepą. Daug kas reklamas mato ir į jas reaguoja, ypatingai mažiau kompiuterinio raštingumo turintys žmonės. Taigi, Google Ads visada atsiperka žmonėms. Tačiau taip pat vartojimo paskola gali būti imama ir sužinojus apie ją kitokiais būdais, o skolintojam panaudojus kitą reklamavimo būdą.

Reklamos tikslinę auditoriją renkančiuose saituose

Dar vienas reklamos internete būdas – tai nuolatinio reklaminio banerio naudojimas tam tikroje vietoje. Galima tikėtis, kad į tam tikras svetaines ateina žmonės, pavyzdžiui, turintys mažesnes ar vidutines pajamas ir dėl to, labiau tikėtina, norintys pasiskolinti. Gal tai bus koks nors puslapis, kuriame rodomos įvairios akcijos. Gal tai bus darbo paieškos ir skelbimų puslapiai. Žinoma, jokia greita paskola nėra suteikiama bedarbiams, bet gal ten lankosi ir darbą jau turintys, tik ieškantys naujo, žmonės. Taigi, tokiose interneto svetainėse, kur tikimasi tikslinės auditorijos lankytojo srauto, taip pat nuolat gali būti reklamuojama viskas. Tai pastovūs reklamos skydeliai.

Viešoji komunikacija žiniasklaidoje

Papastai paskolų teikėjų įmonės bendradarbiauja su įvairiomis komunikacijos, skaitmeninės rinkodaros agentūromis. Šios padeda sukurti įvaizdį, reklamuoti paslaugas, atsirasti žiniasklaidoje teigiamų naujienų apsuptyje, komunikuoti įvairias naujoves įmonėje ir pan. Ar tai būtų įprastas paskolų teikėjas, ar paskola iš žmonių žmonėms platformą įsteigusi įmonė. Viešieji ryšiai daug ką taip pat nulemia ir padeda reklamuoti.

Reklamos per radiją

Kitas reklamos būdas, kuris mus užklumpa netikėtai ir nuo kurio sunku pabėgti – tai garsinė reklama. Dažniausiai ji būna paleidžiama per įvairias radijo stotis. Tai reiškia, kad tokios reklamos per radiją gali būti tada, kai mes savarankiškai klausomės savo radijo stotį ir išgirstame apie tai, kaip veikia paskolų skaičiuoklė. Jeigu apskritai nemėgstame reklamos, galime nutildyti. Tačiau labai dažnai radija groja viešajame transporte, viešose vietose, parduotuvėse, degalinėse ir kitose erdvėse, kur mes neturime teisės reguliuoti jos. Taigi, visas garsas mums patenka į ausis ir yra labai sunku arba neįmanoma to garso apskritai išvengti. Tad nereikia stebėtis, kad paskui galvoje mums skamba naujausi kreditų teikėjų džinglai.

Kitoje dalyje apžvelgsime kitus paskolų reklamavimo būdus: tai reklamos televizoriaus tinklelyje, taip pat viešose erdvėse, bei reklamos, apie kurias net nepagalvojote – dirbant su telemarketingu.

Kokius „Google AdWords“ tikslus reikėtų išsikelti?

skaitmenine rinkodaraPlanuodami visas reklamines kampanijas, pirmiausia atsižvelgiate į savo verslo specifiką, verslo galimybes ar tikslinę auditoriją. Tą patį darykite planuodami ir „Google AdWords“ reklaminę kampaniją — išsikeldami tikslus, atsižvelkite į savo verslo tikslus.

Dažniausiai iškeliami tikslai yra — atvesti didelį vartotojų srautą į tinklalapį, didinti prekės ženklo žinomumą, skatinti pirkėjų lojalumą, pateikiant specialius pasiūlymus, didinti pardavimus ar kitas nusistatytas konversijas, pvz.: naujienlaiškių prenumerata, registracija, užklausos pateikimas ir t.t.

Nustatydami reklaminės kampanijos tikslus ir svarbiausias Jūsų verslo konversijas, suderinkite juos su verslo sfera, kurioje dirbate bei apsibrėžkite kriterijus, kuriais matuosite sėkmę.

Įvertinkite savo galimybes

Planuodami „Google AdWords“ reklaminę kampaniją, privalote žinoti, kokius realius tikslus Jūsų verslas gali pasiekti. Įvertinkite savo galimybes, ar galite parduoti tiek, kiek numatėte savo tiksluose. Būna atvejų, kad paaiškėja, jog prekių kiekis ribotas, vėluoja prekių gamyba ar trūksta žmogiškųjų išteklių, kurie aptarnautų pirkėjus.

Nusistatykite reklaminės kampanijos biudžetą ir pagal jį pasirinkite tinkamas priemones. Galėdami skirti didelį biudžetą, suskirstykite jį pagal vartotojo pirkimo procesus.

Skaitykite toliau

Google reklama – būk NR 1 paieškoje!

reklamaVerslas dideliu tempu keliesi į virtualią erdvę, todėl internete galima rasti šimtus vienos ar kitos paslaugos teikėjų. Kaip su visu tuo kovoti? Laimei, Google reklama padeda prasibrauti pro visus šiuos barjerus. Kadangi didžioji dalis interneto vartotojų vienokio ar kitokio turinio paieškai naudoja būtent Google paieškos sistemą, čia patogu reklamuoti savo paslaugas ar prekes. Tai išeitis, leidžianti padidinti pelną ir lankytojų srautą.

Nauji internetiniai puslapiai gimsta kiekvieną dieną. Su visu šiuo turiniu paieškos sistemose darosi vis sunkiau ir sunkiau kovoti. Google paieškoje aukščiausioje vietoje atsiranda tie puslapiai, kurie yra gerai žinomi ir matomi visame internete. Su tokiais internetiniais tinklapiais sunku kovoti ir tam reikia skirti daug laiko. Tinkamai atliekama optimizacija paieškos sistemoms kainuoja nemažus pinigus, tačiau juk visa tai galima apeiti. Taip, nebūtina mokėti didžiulius pinigus, kad jūsų lankytojai galėtų vieno ar kito raktažodžio pagalba pamatyti jus pirmajame paieškos puslapyje. Google reklamos pagalba viskas gali būti daug paprasčiau.

Skaitykite toliau

Grybauskaitės pica

Grybauskaitės picaIšalkote? Gal norėtumėte picos? Šiandien ypatingas pasiūlymas, LR prezidentė turi savo firminę picą, kuria vaišins visus skurstančius Lietuvos gyventojus. UAB „Maximapica“ marketingo „specialistai“ sugalvojo genialią reklamos idėją – picą su grybais pavadinti „Grybauskaitės pica„.

Kas čia tokio? Juk nieko. Pica skani, pavadinimas gražus ir atspindi jos skonį, tik kažkur labai girdėtas? Būtų galima dar labiau pažaisti su ugnimi ir pačią LR prezidentę pavaišinti šiuo kulinarijos šedevru. Juk Daliai Grybauskaitei tikrai turėtų būti didelė garbė, kad turi savo firminę picą (apie kurią tikriausiai nieko nežino).

Skaitykite toliau