Žymų Archyvai: marketingas

Reklama – tokia įvairi ir jos ribos – plačios

Geras verslas šiais laikais be reklamos dažniausiai neįmanomas, tad svarbiausia kuo daugiau dėmesio skirti smulkmenoms, juolab, rasti tokią reklamą, kuri tarnautų Jūsų verslui. Dažniausiai pasirinkimas prasideda nuo tinkamiausio specialisto pasirinkimo, kadangi tokiu atveju kiti žingsniai tampa kur kas paprastesni konkretesnis ir tuo pačiu rezultatas – geriausias.

O ko reikia Jūsų atveju, kad reklama tarnautų Jūsų verslui, tačiau ne atvirkščiai?

Gero profesionalo pasirinkimas 

Platus reklamos pasirinkimas skatina daugiau dėmesio skirti smulkmenoms ir tuo pačiu pačios tinkamiausios reklamos pasirinkimui. Žinoma, šiuo metu pasirinkimas yra labai platus bei įvairus, tad kuo daugiau akcentų bus derinama – tuo ir rastas variantas bus geresnis.

Ieškodami specialisto būtinai skaitykite kitų žmonių paliktus komentarus, kadangi jie padės susipažinti su paslaugomis tokiu atveju, kai dar jomis net teko pasinaudoti. Taip pat verta daugiau dėmesio skirti stiliui, kadangi kiekvienas reklamos specialistas turi savitą stilių.

Sumokėkite tiek, kiek reikia

Daugeliui verslų svarbiausia yra kaina, kadangi jie nenori per daug išlaidauti, tačiau tikisi, kad gaus geriausias paslaugas, tokią reklamą, kuri padės kuo daugiau uždirbti. Deja, dažniausiai praktika toli gražu yra ne tokia, kadangi gera reklama dažniausiai reikalauja didesnių investicijų ir tik jų skyrus galite būti ramūs, kad pagaliau Jūsų verslo populiarinimo žingsniai bus našūs ir tuo pačiu padės pasiekti norimą rezultatą.

Tinkamas pasirinkimas pagal verslo tipą

Kadangi reklamos galimybės yra labai atviros – pirmiausia reikia rasti tinkamiausią, kuri tiktų pagal Jūsų poreikius. Šiuo atveju tai dažniausiai būna skaitmenis marketingas, tačiau tikrai – ne vienintelė galimybė.

Vos dar mėgstamos tradicinės reklamos, kurios metai i metų suteikia galimybę verslui tinkamai funkcionuoti, tad svarbiausia rasti tai, ko reikia būtent Jūsų veiklai. Tam geriausia tartis su specialistais, kurie pateikia išsamias konsultacijas.

Geros reklamos nauda yra akivaizdi, tad svarbiausia rasti gerus specialistus, kuri padės pasirinkti patį tinkamiausią reklamos tipą. Tokiu atveju rezultatai ne tik patenkins, tačiau net ir pranoks poreikius, o tatai turėtų būti prioritetas.

Reklamos tipo vertinimas bei pasirinkimas

Reklama gali būti labai įvairi. Lygiai taip pat kaip ir verslai, tad nieko keisto, kad tenka skirti nemažai laiko, kol palyginus skirtingas alternatyvas randamas labiausiai tinkamas variantas. Žinoma, reikia suprasti, kad tinkamiausios reklamos pasirinkimas reikalauja laiko, tad kuo daugiau akcentų bus palyginama – tuo ir rastą variantą suprasti ir pritaikyti savo verslui bus kur kas paprasčiau.

Strategijos kūrimas 

Norėdami būti ramus, kad pasirinkta reklama labiausiai tinka jūsų atveju – reikia daugiau dėmesio skirti strategijos sudarymui, kurios metu derinami akcentai, mažiausios smulkmenos, kurios kinta žingsnių lygmenyje. Žinoma, strategija turi būti kuriama su specialistais, kadangi tokiu atveju viskas bus kur kas paprasčiau, konkrečiau ir rezultatas toks, kokio tikimasi.

Biudžeto nusistatymas 

Tinkamas finansinių galimybių įvertinimas labai dažnai yra vienas svarbiausių kriterijų, kuris padeda rasti Jums tinkamiausią reklamos galimybių. Sunku atsakyti, kuris variantas kiek kainuoja, kadangi dažniausiai visi aspektai vertinami plačiau. Visgi, kuo daugiau smulkmenų bus palyginta – tuo tikslesni skaičiai bus žinomi, tad tokiu atveju ir konkretaus pasirinkimo sprendimo priėmimas bus kur kas greitesnis.

Reputacijos kūrimas 

Kartais tenka girdėti, kad bet kokia reklama yra gera. Svarbiausia – reklama. Tačiau toks požiūris nėra teisingas, kadangi gera reklama yra ta, kuri padeda apie įmonę kurti gerą reputaciją. Tokiu atveju reikia rodyti savo veidą kaip socialiai atsakingos įmonės, taip pat, svarbu, kad komunikacija su galimais klientais būtų kuo malonesnė.

Galimybės ir alternatyvos 

Žinoma, kartais pasitaiko klaidų ir reikia įverti ne vieną galimybę, kol galiausiai pavyksta rasti našų variantą. Tai dažniausiai yra neišvengiama. Tad svarbiausia – skirti laiko paieškoms, lyginti galimybes, kad rastas variantas pilnai patenkintų poreikius ir leistų džiaugtis tokia galimybe, kokia egzistuoja.

Konsultacijos galimybės 

Jeigu norite būti ramus dėl pasirinktos reklamos – geriausia yra tartis su specialistais, kurie puikiai išmano visas smulkmenas ir gali padėti rasti tai, kas labiausiai tinka Jūsų atveju ir kas garantuoja, kad investicija į reklamą Jums puikiai atsipirks.

Marketingas socialiniuose tinkluose

reklama

Socialinių tinklų platformos yra prieinamos kiekvienam ir toliau didėja lankytojų kiekiu bei turiniu, kurį gali pasiūlyti. Įmonės, žinodamos tai, stengiasi išnaudoti šias galimybes ir padidinti savo žinomumą, pagerinti komunikaciją tarp įmonės ir potencialių klientų, tokiais būdais bandant padidinti savo pelną. Deja, dauguma kompanijų, kurios nusprendžia prisijungti prie šių platformų, yra visiškai nepasiruošusios, dažnai lieka išvaistę laiką ir pinigus. Tad ką reikėtų žinoti prieš pradedant dirbti su socialiniais tinklais?

Visi sako, kad reklama socialiniuose tinkluose yra nemokama. Teoriškai taip, praktiškai – ne visai. Kiekvienas asmuo gali sukurti socialinių tinklų paskyrą tiek sau, tiek net savo augintiniui, ir tai padaryti nieko nekainuoja. Sukurti įmonės socialinių tinklų paskyrą irgi nieko nekainuoja, bet pati paskyra be jokio turinio yra bevertė ir jokių teigiamų rezultatų neparodys. Kelti turinį socialiniuose tinkluose irgi nieko nekainuoja, bet sukurti turinį, kuris sudomintų vartotojus, užima laiko, o laikas taip pat yra pinigai. Jeigu norite geresnių rezultatų, reikia pagalvoti ir apie tikslinę auditoriją: kokiuose socialiniuose tinkluose jie lankosi ir kokiu metu galima patraukti jų dėmesį. Tai žinant, galima naudotis „Boostinimo“ funkcijomis, kurių pagalba jūsų apibrėžtai tikslinei auditorijai jūsų įrašai bus iškeliami į viršų, garantuojant, kad turinys nepasimes tarp tūkstančių kitų įrašų ir bus pastebėtas. Tačiau ši funkcija taip pat kainuoja ir jau ne vien laiką, bet ir pinigus.

Kad panaudoti resursai turėtų didesnę vertę, pirmiausiai reikėtų nuspręsti, ką tiksliai norima pasiekti dirbant su socialiniais tinklais. Didesnis žinomumas, pelno augimas ar geresnė komunikacija yra neblogi pavyzdžiai, bet labai abstraktūs. Kiekviena marketingo agentūra rekomenduos visų pirma išskaidyti savo tikslus į smulkesnes ir lengviau išmatuojamas užduotis. Turėdami tvirtą planą, galėsite judėti reikiama linkme ir nuspręsti, kurie socialiniai tinklai jums padės pasiekti norimus rezultatus greičiausiai.

Facebook‘as yra milžiniška socialinių tinklų platforma, kuria naudojasi didžiausias žmonių kiekis visame pasaulyje, turinti platų reklamos priemonių pasirinkimą, todėl tai yra vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasirinkimų. Jeigu jūsų tikslinė auditorija yra kitos kompanijos, galima dirbti su LinkedIn platforma, kurioje sukuriama aplinka yra profesionali, skirta B2B tikslinėms grupėms ar darbo ieškantiems specialistams. Taip pat, jeigu jūsų įmonės tikslinė vartotojų grupė daugiausia susidaro iš moterų, Pinterest gali būti puikus pasirinkimas, nes didžioji dauguma Pinterest lankytojų yra moterys. Kiekviena platforma turi milžinišką lankytojų grupę ir į kiekvieną iš jų lankytojai eina su skirtingomis intecijomis, tad auditorijos irgi skiriasi.

Socialiniai tinklai – tai tik dar viena platforma, kurioje, kaip ir televizijoje, radijuje ar spaudoje, galima siųsti prekinio ženklo žinutę. Nors pradėti dirbti su socialiniais tinklais atrodo lengviau ir pigiau, kad pasiektumėte gerų rezultatų, reikia ekspertizės bei finansinių investicijų. Lengvai išmatuojamų ir realistinių rezultatų nusistatymas bei priemonių plano parengimas gali viską palengvinti. Aiškiai apsibrėžus, kokios marketingo paslaugos yra reikalingos bei gerai žinant savo tikslinę auditoriją, tampa lengviau efektyviai pasirinkti socialinius tinklus ir juos tinkamai išnaudoti.

 

SEO optimizacija. Kas tai iš tiesų yra?

seo optimizacija paieškos sistemomsVerslas šiais laikais rutuliojamas dviejose terpėse – „realioje“ ir virtualioje. Tad tiesiog natūraliai kyla klausimas, kaip išreklamuoti prekes ar paslaugas internete. Ieškant informacijos tenka susidurti su  terminu „SEO optimizacija paieškos sistemoms“. Apie SEO naudą buvo kalbama daug, tačiau, jei su šia sritimi nesate gerai susipažinęs,  gali iškilti nemažai klausimų.

Verslas paminėtas neatsitiktinai, tačiau SEO optimizacija paieškos sistemoms reikalinga ne tik ten, kur vykdoma ekonominė veikla. Sukūrėte tinklaraštį ir ketinate kelti įrašus tiesiog savo malonumui? Tam, kad jūsų mintys pasiektų skaitytojus, nepakanka paskelbti poros įrašų. Reikalinga veiksmų visuma. Veiksmų, kurie padėtų artėti prie tikslo. O tikslų būna nevienodų. Saviraiška, klientų pritraukimas, idėjos skleidimas ir t. t. Trys raidės – SEO – yra tai, kas svarbu kiekvienam interneto svetainės savininkui.

O kaipgi lankytojai? Pirmiausia jie pajunta naudą, nes aktualią temą / prekę / paslaugą randa greičiau. Nereikia naršyti po devynias galybes paieškos sistemos puslapių. Dažniausiai pasitenkinama pirmuoju. Nes internetas – greičio sinonimas. Ir šis titulas netektų prasmės, jei kaskart ko nors ieškant reikėtų nukeliauti kryžiaus kelius.

SEO optimizacija paieškos sistemoms susideda iš mažesnių ir didesnių veiksmų. Galbūt girdėjote ir tokius pavadinimus kaip „vidinė“ ir „išorinė“. Atrodo komplikuota? Nusiminti neverta, mat yra specialistų, turinčių nemenką įdirbį. Koks yra geras SEO specialistas? Jis kreipia dėmesį į klientų poreikius, išanalizuoja situaciją, sudaro bent preliminarų planą. Į pagalbą pasitelkiami tekstų rašytojai ir kitų paslaugų teikėjai.

Kad nereikės SEO terpe rūpintis patiems, džiugi žinia. Bet nesinorėtų kreiptis nieko nežinant, kokią paslaugą ruošiatės užsakyti, ar ne? Todėl pateikiame analogiją, padėsiančią suprasti, kokia optimizacijos reikšmė. Sakykim, pažįstamas rekomendavo batų parduotuvę. Ji įsikūrusi Pavardenio gatvėje 6. Nuvykstate ten, bet nerandate nei lentelės su tokiu numeriu, nei iškabos, kur būtų skelbiama apie batus. Laiko sąnaudos – realios, o naudos nėra. Lygiai taip pat ir virtuali paieška. Ji arba duoda vaisių, arba ne.

Kad nenutiktų kaip ką tik pateiktame pavyzdyje ir kad internautai jus atrastų, būtina SEO optimizacija paieškos sistemoms. Tai tarsi dėmesį patraukianti iškaba. Tarsi parduotuvės ar kitokios įstaigos priartėjimas prie vartotojo, kad šiam būtų kuo patogiau.

Tinklinis marketingas ir kitos pasakos

tinklinis marketingasTikriausiai daugeliui teko sutikti žmonių, kurie paisto apie finansinę nepriklausomybę ir kitas gražiai skambančias frazes. Dėka lietuvių verbuotojų į tinklinį marketingą ši ir kitos panašios frazės įgavo neigiamą atspalvį: jus turėsite savo verslą, po kažkiek metų turėsite visišką finansinę nepriklausomybę, tokie ir tokie žmonės dabar puikiai gyvena, ir jus tai galite turėti…

Visiški skiedalai ir pasakos. Tinklinis marketingas niekada nesuteiks finansinės nepriklausomybės. Įsitraukę į tinklinį marketingą (nesvarbu kokios įmonės ar pan) jus niekada nebūsite verslininku. Vadinkime daiktus tikraisiais vardais. Jus tiesiog paprastas, eilinis darbuotojas, kurio atlyginimas priklauso nuo pardavimų / rekomendacijų ar pan skaičiaus. Verslininkai dirba sau, o tinklinio marketingo nariai dirba kažkam kitam.

Skaitykite toliau