Žinomos paieškos sistemos tokios kaip: Google, Yandex, Yahoo, Mail ir kitos. Robotai indeksuojantys Jūsų svetainę į kuo aukštesnes pozicijas paieškoje pagal tam tikrą raktinį žodį, frazę ar žodžius, frazes, kurie yra svarbūs ir atneštų didžiausios naudos pagal Jūsų teikiamas paslaugas (-ą) ar parduodamas (-us) prekes, produktus, pirmiausia atkreipia dėmesį į tekstų apimtį ir jų unikalumą, informacijos atnaujinimą.
Dauguma žmonių pirmiausiai ieško paslaugų, prekių, produktų ar informacijos per įvairias paieškos sistemas.
Taip pat dauguma žmonių neperžiūri visų pateiktų puslapių paieškoje, jie peržiūri pačius pirmus iš visų pateiktų. Jei Jūsų svetainė bus ne pirmuose paieškos puslapiuose, o paskutiniuose, tai didžioji dalis, galimų Jūsų vartotojų ar klientų, apie Jus nieko ir nesužinos.
Todėl mes galime padėti Jumsoptimizuojant Jūsų puslapį paieškos sistemose į pirmų puslapių pozicijas paieškoje pagal Jūsų svetainės ar veiklos apibūdinimo raktinį (-ius) žodžius, frazes.
Taip pat reikėtų atkreipti dėmesį, kad sudarant raktinius žodžius SEO optimizavimui, yra svarbūs pagal užklausimų dažnumą ( žemo dažnumo, vidutinio dažnumo ir aukšto dažnumo užklausimai). Raktiniai žodžiai, frazės yra skirstomi pagal abstraktumą, konkretumą, nuo to būtent ir priklauso raktinių žodžių užklausimo dažnumas.
1. Jei tai abstraktus užklausimas, kurio reikšmė galėtų būti naudojama ne sukonkretinant paslaugos ar prekės, tokie užklausimai naudojami dažniau, todėl jie vadinami aukšto dažnumo užklausimais.
PVZ.: “vežame” (vežti galime daug ką, todėl jie ir vadinami aukšto dažnumo užklausimais).
2. Sukonkretizavus užklausimą, kurio reikšmė labiau konkretizuojama su ieškoma paslauga ar preke vadinami vidutinio dažnumo užklausimais.
PVZ.: “vežame baldus” (toks užklausimas paieškoje labiau konkretizuojamas, ko vartotojas ieško paieškoje, todėl ir vadinami vidutinio dažnumo užklausimais).
3. Įvedus paieškoje ko mes konkrečiai ieškome, tokie užklausimai vadinami žemo dažnio užklausimais.
PVZ.: “vežame baldus Vilniuje” (tokie užklausimai paieškoje yra visiškai aiškūs ir konkretūs ko ieško vartotojas, todėl tokie užklausimai ir vadinami žemo dažnumo užklausimais.
Jaunoms interneto svetainėms pradžioje siūlome užsisakyti kitų mūsų siūlomų paslaugų. Naujai sukurtos svetainės dažniausiai būna neįregistruotos nei paieškos sistemose, nei kažkur paskelbta informacija apie jas. Todėl tokios svetainės topuose išsikelia per daug ilgesnį laiko tarpą, nei pusmetį ar metus veikianti svetainė. Nes jaunoms svetainėms trūksta autoritetiškumo paieškos sistemose