Tinklinis marketingas ir kitos pasakos

tinklinis marketingasTikriausiai daugeliui teko sutikti žmonių, kurie paisto apie finansinę nepriklausomybę ir kitas gražiai skambančias frazes. Dėka lietuvių verbuotojų į tinklinį marketingą ši ir kitos panašios frazės įgavo neigiamą atspalvį: jus turėsite savo verslą, po kažkiek metų turėsite visišką finansinę nepriklausomybę, tokie ir tokie žmonės dabar puikiai gyvena, ir jus tai galite turėti…

Visiški skiedalai ir pasakos. Tinklinis marketingas niekada nesuteiks finansinės nepriklausomybės. Įsitraukę į tinklinį marketingą (nesvarbu kokios įmonės ar pan) jus niekada nebūsite verslininku. Vadinkime daiktus tikraisiais vardais. Jus tiesiog paprastas, eilinis darbuotojas, kurio atlyginimas priklauso nuo pardavimų / rekomendacijų ar pan skaičiaus. Verslininkai dirba sau, o tinklinio marketingo nariai dirba kažkam kitam.

Kartais tenka girdėti tokių pezalų: iš tinklinio marketingo uždirbu daug didesnius pinigus nei dirbčiau įprastą darbą. Aš sėkmingas verslininkas. Visiški skiedalai, tu tiesiog eilinis darbuotojas, kurio alga tiesiogiai priklauso nuo pardavimų, todėl daugiau parduodamas gauni didesnius pinigus. Tu ne sėkmingas verslininkas, o tiesiog geras darbuotojas.

Šią žiemą buvau pakviestas į eilinį verslo susitikimą (bent jau aš taip maniau), o tiksliau į tinklinio marketingo verbavimo apeigas. Tikėjausi, normalaus, eilinio susitikimo, tačiau nuo pat pradžių viskas atrodė gana miglota. Prasidėjo psichologiniai žaidimai, kad atseit kažkokiame „afterparty’je” šokom (bandoma sudaryti draugišką, patikimą beveik pažįstamo žmogaus įvaizdį)… Prasidėjus oficialesniam pokalbiui nepavyko gauti jokios tikslios informacijos, kažkokie pezalai ir abstraktūs klausimai: ar nori užsidirbti pinigų? Ar domina galimybės užsidirbti? Čia taip pat kaip paklausti, ar nori būti sveikas? Kvaili klausimai, į kurios galima tikėtis tik teigiamo atsakymo. Kas nenori užsidirbti pinigų, būti sveikas ar pan? Jau nuo pirmų susitikimo minučių pakvipo tinkliniu marketingu, tačiau iš pradžių pašnekovė apsimėtė, kad nežino, kas yra tinklinis marketingas. Pradėjus uždavinėti neetiškus klausimus, apie realiai uždirbamus pinigus, jos finansinius pasiekimus, pašnekovė patyrė fiasko ir bandydama išsisukti pareiškė, kad neturi pakankamai informacijos. Tai kaip įmonės / organizacijos atstovas eidamas į verslo susitikimą neturi elementarios informacijos? Galima padaryti išvadą – koks verslas, toks ir susitikimas. Mergaitė nebuvo pasirengusi demaskavimui ir neturi pakankamai patirties valdyti kritinių situacijų.

Kaip jums sekasi siekti finansinės nepriklausomybės? O gal jau nebetikite pasakomis?

2 komentarai apie “Tinklinis marketingas ir kitos pasakos

  1. Rokas

    Yra žmonių, kuriems tinklinis marketingas atneša tikrai neblogus pinigus, tačiau norint tai pasiekti reiktų būti ne eiliniu pardavėju, o rimtai pasinešusiu ir gabiu toje srityje. Gal tada ir būtų galima vadintis sėkmingu verslininku, ypač jei tu jau pats nieko nebedarai, o už tave dirba kiti (grupelės, pogrupiai ir t.t., kaip ten juos bevadintų)

  2. Tomas

    Jei esi gabus tam tikroje srityje, kuri naudinga tinkliniame marketinge, nuosavame versle dažniausiai galima pasiekti dar daugiau.

Komentavimo galimybė išjungta.