Marketingas socialiniuose tinkluose

reklama

Socialinių tinklų platformos yra prieinamos kiekvienam ir toliau didėja lankytojų kiekiu bei turiniu, kurį gali pasiūlyti. Įmonės, žinodamos tai, stengiasi išnaudoti šias galimybes ir padidinti savo žinomumą, pagerinti komunikaciją tarp įmonės ir potencialių klientų, tokiais būdais bandant padidinti savo pelną. Deja, dauguma kompanijų, kurios nusprendžia prisijungti prie šių platformų, yra visiškai nepasiruošusios, dažnai lieka išvaistę laiką ir pinigus. Tad ką reikėtų žinoti prieš pradedant dirbti su socialiniais tinklais?

Visi sako, kad reklama socialiniuose tinkluose yra nemokama. Teoriškai taip, praktiškai – ne visai. Kiekvienas asmuo gali sukurti socialinių tinklų paskyrą tiek sau, tiek net savo augintiniui, ir tai padaryti nieko nekainuoja. Sukurti įmonės socialinių tinklų paskyrą irgi nieko nekainuoja, bet pati paskyra be jokio turinio yra bevertė ir jokių teigiamų rezultatų neparodys. Kelti turinį socialiniuose tinkluose irgi nieko nekainuoja, bet sukurti turinį, kuris sudomintų vartotojus, užima laiko, o laikas taip pat yra pinigai. Jeigu norite geresnių rezultatų, reikia pagalvoti ir apie tikslinę auditoriją: kokiuose socialiniuose tinkluose jie lankosi ir kokiu metu galima patraukti jų dėmesį. Tai žinant, galima naudotis „Boostinimo“ funkcijomis, kurių pagalba jūsų apibrėžtai tikslinei auditorijai jūsų įrašai bus iškeliami į viršų, garantuojant, kad turinys nepasimes tarp tūkstančių kitų įrašų ir bus pastebėtas. Tačiau ši funkcija taip pat kainuoja ir jau ne vien laiką, bet ir pinigus.

Kad panaudoti resursai turėtų didesnę vertę, pirmiausiai reikėtų nuspręsti, ką tiksliai norima pasiekti dirbant su socialiniais tinklais. Didesnis žinomumas, pelno augimas ar geresnė komunikacija yra neblogi pavyzdžiai, bet labai abstraktūs. Kiekviena marketingo agentūra rekomenduos visų pirma išskaidyti savo tikslus į smulkesnes ir lengviau išmatuojamas užduotis. Turėdami tvirtą planą, galėsite judėti reikiama linkme ir nuspręsti, kurie socialiniai tinklai jums padės pasiekti norimus rezultatus greičiausiai.

Facebook‘as yra milžiniška socialinių tinklų platforma, kuria naudojasi didžiausias žmonių kiekis visame pasaulyje, turinti platų reklamos priemonių pasirinkimą, todėl tai yra vienas iš populiariausių socialinių tinklų pasirinkimų. Jeigu jūsų tikslinė auditorija yra kitos kompanijos, galima dirbti su LinkedIn platforma, kurioje sukuriama aplinka yra profesionali, skirta B2B tikslinėms grupėms ar darbo ieškantiems specialistams. Taip pat, jeigu jūsų įmonės tikslinė vartotojų grupė daugiausia susidaro iš moterų, Pinterest gali būti puikus pasirinkimas, nes didžioji dauguma Pinterest lankytojų yra moterys. Kiekviena platforma turi milžinišką lankytojų grupę ir į kiekvieną iš jų lankytojai eina su skirtingomis intecijomis, tad auditorijos irgi skiriasi.

Socialiniai tinklai – tai tik dar viena platforma, kurioje, kaip ir televizijoje, radijuje ar spaudoje, galima siųsti prekinio ženklo žinutę. Nors pradėti dirbti su socialiniais tinklais atrodo lengviau ir pigiau, kad pasiektumėte gerų rezultatų, reikia ekspertizės bei finansinių investicijų. Lengvai išmatuojamų ir realistinių rezultatų nusistatymas bei priemonių plano parengimas gali viską palengvinti. Aiškiai apsibrėžus, kokios marketingo paslaugos yra reikalingos bei gerai žinant savo tikslinę auditoriją, tampa lengviau efektyviai pasirinkti socialinius tinklus ir juos tinkamai išnaudoti.