Pigios kelionės visais laikais buvo ir tikriausiai liks populiarios tarp įvairaus amžiaus žmonių. Pagyvenusių, energingų, sveikesnių žmonių daugėja. Turizmo specialistai šią grupę įvertina kaip vieną gausiausių ateityje, pavadindami ją “žaliąja banga”. Jie paprastai turi daugiau laisvo laiko galimo skirti kelionėms, kurio neriboja vaikų mokslas ar atostogų grafikas, todėl kelionės, o ypatingai pigios keliones turi paklausą tarp šių žmonių. Tačiau tokie kelionių rinkiniai daugeliui turizmo paslaugas teikiančioms įmonėms nėra aktualios.
Anot Valstybinio turizmo departamento Informacijos, analizės ir kontrolės skyriaus vedėjos Rimos Jakytės, apie socialinį turizmą Lietuvoje kalbėti dar ankstoka. „Lietuvoje dar neseniai imta didinti pensijas, todėl apie tai, kad šalies valdžia turėtų sudaryti sąlygas ir vyresnio amžiaus žmonių, neįgaliųjų, neturtingų šeimų kelionėms galvoti dar ankstoka, nes mūsų šalis kol kas tokių lėšų skirti neišgali, tačiau pigios kelionės gali būti nemenka paskata leistis į kelionių nuotykius, leisti laisvalaikį ir atostogas užsienyje. Socialinis turizmas itin skatinamas senosiose ES šalyse, šios šalys jau turi didelę patirtį, iš jų galime imti pavyzdį.
Turizmo įmonės, teikiančios paslaugas tam tikrai vartotojų grupei, atsižvelgia į tam tikrus ypatingų poreikių vertinimą, todėl yra skirstomos tam tikros turistų grupės:
šeimos; vaikai; suaugusieji, vyresni nei 50 metų; neįgalieji.
Turizmo rinkodaros strategijos 2009-2013 m. dokumente, teigiama:
,,Lietuvos turizmui 2009-2013 metais didžiausią poveikį gali daryti ekonominė krizė ir jos padariniai, pigesnių kelionių pasiūlos trūkumas, visuomenės struktūros pokyčiai (socialinių tinklų stiprėjimas, senėjanti visuomenė, ne šeimyninis turizmas – didėjanti tokių turizmo produktų kaip gydomasis turizmas ir SPA pasiūla, aktyvaus poilsio turizmo patrauklumas), ekologijos, sveiko gyvenimo svarbos suvokimo augimas, mažėjantys transporto kaštai ir gerėjantis pasiekiamumas (tuo atveju, jei pavyktų išplėsti pigių skrydžių geografiją, priešingu atveju – Lietuva rizikuoja atsidurti užribyje; tapti sunkiai ir brangiai pasiekiama); pigiau ir greičiau prieinama informacija, galimybė užsisakyti keliones ir turizmo produktus internetu (jei turizmo produktų ir paslaugų pristatymas internete yra neišsamus ir nepakankamas, o galimybių užsisakyti pageidaujamas paslaugas – nėra arba jis labai mažas; taip pat nėra jokios informacijos iš pirmų lūpų apie Lietuvą kaip turizmo šalį virtualiuose socialiniuose tinkluose – šalis taip pat rizikuoja būti nustumta į užribį), turizmo sektoriaus apmokestinimas, galimi kelionių apribojimų pokyčiai (pvz., lankstesnis įvažiavimas iš Baltarusijos).
Numanoma, jog vyresnio amžiaus turistų skaičiaus augimas gali būti ganėtinai ženklus. Šios tikslinės grupės atstovai bus sveikesni ir disponuos didesnėmis pajamomis. Iš esmės šios amžiaus grupės (vyresni nei 55 metų) turistų srautai turėtų augti kur kas sparčiau nei bendras viso turizmo augimas. Lietuvoje šis tikslinis segmentas vis dar nėra pakankamai išnaudojamas – šios amžiaus grupės turistai Lietuvoje sudaro mažiausią dalį visų turistų.